Jaką terenówkę kupić??

10 Sty 2010, 19:09

pocieszny napisał(a):przemtorz, z podanych albo Jimni albo Vitarka (witka lepsza na droge) UAZa sobie odpuść :mrgreen: nie będziesz przecierz leżał nin stop pod nim ;)
z propozycji jeszcze Mitsubishi Pajero

za 15kzł ciężko będzie znaleźć jimniaka.
szukaj vitary - pojeździsz wygodnie po asfalcie, w terenie też problemów nie będziesz miał.
pajero też jest oki ale za tą kasę musiałbyś szukać starszych roczników
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Sty 2010, 20:52

jak jazda po polach i ewentualnie na male zakupy to tylko SAMURAI :mrgreen: za te pieniadze to moze i jakigos diesla by sie udalo znalesc :wink:
pozdrawiam
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

10 Sty 2010, 21:33

PITSJ413:) napisał(a):SAMURAI
dajcie spokój z resorakami człowiek pewnie jeszcze chciałby mieć kręgosłup po pracy :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Sty 2010, 22:06

PITSJ413:) napisał(a):jak jazda po polach i ewentualnie na male zakupy to tylko SAMURAI :mrgreen: za te pieniadze to moze i jakigos diesla by sie udalo znalesc :wink:
pozdrawiam


Ale skoro to ma być auto w lekki teren typu pole, drogi leśne, gruntowe i też na asfalt to po cholerę 2 sztywne mosty na resorach, w takich warunkach Vitara na dobrej gumie pojedzie równie dobrze jak samurai a na asfalcie nie jest autem dla masochistów.

@kinsky1975y Co jest najważniejszą częścią auta terenowego poza choć 1 sztywnym mostem, reduktorem itp? Rama. A czy Cherooke ją posiada? :mrgreen: No niestety...sztywność nadwozia jest tak wysoka i doskonała że takie coś jak rama jest zupełnie zbędne i tylko zwiększa masę, tylko czemu się tak skręca że drzwi nie można otworzyć? :mrgreen: Oprócz tego wszystko co @ Wezyrro i Karson piszą też nie jest mocną stroną Jeepa.
No wiesz, ja nie twierdzę że po wzmocnieniu półosi, założeniu blokad Cherooke nie robi ale np. Patrol w serii ma mocniejsze mosty niż Cherooke, w serii ma blokadę. Dlaczego do RMPST gdzie auta mają po 300KM i więcej nie bierze się mostów z Jeepa tylko z GR? Bo raczej szybko by ich nie było...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

12 Sty 2010, 19:49

nie przesadzajmy ze seryjny SAMURAI jest taki spartanski :wink: moj ojciec ma takiego rocznik 96 i calkiem sympatycznie sie nim jezdzi :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

12 Sty 2010, 19:58

PITSJ413:) napisał(a):nie przesadzajmy ze seryjny SAMURAI jest taki spartanski :wink: moj ojciec ma takiego rocznik 96 i calkiem sympatycznie sie nim jezdzi :mrgreen:

Moim zdaniem wiele zależy od tego jak ktoś samurai szanuje bo wiadome ze jak ktoś używa samurai do off-rodau to będzie spartańsko wyglądał a jak ktoś do codziennej jazdy to na pewno nie :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Sty 2010, 20:15

PITSJ413:) napisał(a):nie przesadzajmy ze seryjny SAMURAI jest taki spartanski :wink: moj ojciec ma takiego rocznik 96 i calkiem sympatycznie sie nim jezdzi :mrgreen:
powiedz to przesiadając się ze średnio przeciętnego plaskacza :mrgreen:
przyśpieszenie-brak
prowadzenie -dramat
komfort-średni
spalanie- ogromne (jak na tą masę i pojemność)

zalety taniość i prostota
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

12 Sty 2010, 20:25

pocieszny napisał(a):
PITSJ413:) napisał(a):nie przesadzajmy ze seryjny SAMURAI jest taki spartanski :wink: moj ojciec ma takiego rocznik 96 i calkiem sympatycznie sie nim jezdzi :mrgreen:
powiedz to przesiadając się ze średnio przeciętnego plaskacza :mrgreen:
przyśpieszenie-brak
prowadzenie -dramat
komfort-średni
spalanie- ogromne (jak na tą masę i pojemność)

zalety taniość i prostota


Co do tego spalania to mam pewne wątpliwości czy 10l na 100 km to jest dużo jak na terenówkę a w terenie weźmie mi z 15-17 l to nie jest tragedia :wink:

[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 19:26 ]
I przyspieszenie też ma zacne :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Sty 2010, 21:24

samurajsj700 napisał(a):Co do tego spalania to mam pewne wątpliwości czy 10l na 100 km to jest dużo jak na terenówkę a w terenie weźmie mi z 15-17 l to nie jest tragedia :wink:

[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 19:26 ]
I przyspieszenie też ma zacne :wink:

proszę Cię...
silnik 1.3, waga w okolicach tony i takie spalanie to mało?
a skoro mówisz, że sami ma dobre przyspieszenie to nie jeździłeś innymi samochodami :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Sty 2010, 21:30

Jeździłem :D Ale jak dla mnie sami ma dobre przyspieszenie :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Sty 2010, 23:02

samurajsj700 napisał(a):Jeździłem :D Ale jak dla mnie sami ma dobre przyspieszenie :wink:
W porównaniu do czego?? :mrgreen: Fiata 126p? Seryjny może jeszcze jakoś się zbiera ale na większych kołach to już raczej nie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

13 Sty 2010, 00:06

chłopaki ale nie rozmaiamy o aucie do szaleństw tylko o samochodzie który będzie musiał zrobić kilkanaście/kilkadziesiąt km z czego po drodze szutrowej czy czymś podobnym kawałek :mrgreen:
nie życzę nikomu pracy samurajem, nawet jak go bardzo nie lubie ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

13 Sty 2010, 11:53

Miałem na myśli seryjnego :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

13 Sty 2010, 13:17

pocieszny napisał(a): nie życzę nikomu pracy samurajem, nawet jak go bardzo nie lubie ;)

a ja lubie pracowac swoim SJ-tem ale tylko w blocie :twisted:
wiec nie pozostaje naszemu zainteresowanemu nic innego jak zakupic Vitarke i jakies A/Teki co by po polach milej sie jezdzilo :wink:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko