PITSJ413:) napisał(a):jak jazda po polach i ewentualnie na male zakupy to tylko
SAMURAI za te pieniadze to moze i jakigos diesla by sie udalo znalesc
pozdrawiam
Ale skoro to ma być auto w lekki teren typu pole, drogi leśne, gruntowe i też na asfalt to po cholerę 2 sztywne mosty na resorach, w takich warunkach Vitara na dobrej gumie pojedzie równie dobrze jak samurai a na asfalcie nie jest autem dla masochistów.
@kinsky1975y Co jest najważniejszą częścią auta terenowego poza choć 1 sztywnym mostem, reduktorem itp? Rama. A czy Cherooke ją posiada?
No niestety...sztywność nadwozia jest tak wysoka i doskonała że takie coś jak rama jest zupełnie zbędne i tylko zwiększa masę, tylko czemu się tak skręca że drzwi nie można otworzyć?
Oprócz tego wszystko co @ Wezyrro i Karson piszą też nie jest mocną stroną Jeepa.
No wiesz, ja nie twierdzę że po wzmocnieniu półosi, założeniu blokad Cherooke nie robi ale np. Patrol w serii ma mocniejsze mosty niż Cherooke, w serii ma blokadę. Dlaczego do RMPST gdzie auta mają po 300KM i więcej nie bierze się mostów z Jeepa tylko z GR? Bo raczej szybko by ich nie było...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....