Jaką umowę powinienem zawrzeć z kupującym?

27 Sty 2012, 22:40

Witam - jestem zielony, bede sprzedawal swoij pierwszy samochod - jaka umowe powinienem zawrzec z kupujacym? Co mu dac itd? Dodatkowo - samochod nie jest ubezpieczony ani zarejestrowany na mnie, ma rejestracje poprzedniego wlasciciela, gdyz same auto bylo mi potrzebne na miesiac jedynie, a jak sie skonczylo oc itd auto stalo pod domem. Teraz mam inne i te chce sprzedac - nie wiem jak z dokumentami, ta rejestracja itd? Poza tym nie uwazacie, ze dobrym pomyslem bedzie sprzedac go do komisu? Prosze o jakas porade...
...
numberOne
Początkujący
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Olsztyn
Prawo jazdy: 10 03 2011
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: mam
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Sty 2012, 07:46

umowę k/s,i oczywiście dać umowę twoja i poprzedniego właściciela w originale,dr,tr,i auto.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2002

28 Sty 2012, 10:26

jak pisalem, jestem kompletnie zielony, a ty mi piszesz w jakichs skrotach, ktorych nie rozumiem. Slowem - daje mu wszystkie papiery od auta i z nim spisuje jakas umowe - (kupna/sprzedazy auta)? Tylko skad wziac ta umowe? ten druk...
...
numberOne
Początkujący
Awatar użytkownika

28 Sty 2012, 11:03

opłać zaległe OC jak nie chcesz mieć problemów z funduszem gwarancyjnym
www.google.pl <-wzory wszelakich druków
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Sty 2012, 12:04

numberOne napisał(a):Tylko skad wziac ta umowe? ten druk...

Wujek google się klania... :mrgreen:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.