Jaki kabel + oprogramowanie do Audi A6 C7

02 Sie 2016, 20:15

Witam
Od razu zaznaczę, że w temacie jestem zielony. Nie wiem co trzeba mieć, żeby funkcjonowało z tym samochodem i zdaję się na Was.
Chciałbym zakupić wtyczkę OBD II , która współpracowałaby z Audi A6 C7. Posiadam zwykłą niebieską wtyczkę, lecz nie działa ani z Polski Vag ani VCDS (brak połączenia z samochodem).

Potrzebne mi to na użytek własny bo nawet nie mogę odpowietrzyć pompy ABS po odłączeniu zacisków.
Mile widziane wtyczki pod program VCDS, bo chyba jego się dzisiaj używa?

Zaznaczam, że nie chcę przeznaczyć na to dużo pieniędzy.

Dziękuję z góry za pomoc
goti36
Obserwowany

Prawo jazdy: 11 11 1991
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A6 C7
Silnik: 2.0 TDI 177KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

08 Sie 2016, 12:06

goti36 napisał(a):Chciałbym zakupić wtyczkę OBD II, która współpracowałaby z Audi A6 C7. Posiadam zwykłą niebieską wtyczkę, lecz nie działa ani z Polski Vag ani VCDS (brak połączenia z samochodem).
Żeby komunikować się z VCDS-em musisz mieć odpowiedni kabel, zwykła taka jak ma nie wystarczy. Stąd problem z komunikacją.

Sprzęt w 100% którym zdiagnozujesz swoje auto to oryginał os ADAKO o nazwie "HEX-USB+CAN z oprogramowaniem VCDS" ale koszt 2230zł.

Druga opcja to kupno wersji pirackiej (tu jest jeszcze kwestia prawna że takiego oprogramowania nie możesz używać legalnie) z Aliexpress która będzie działała ale zazwyczaj te wersje są przystosowanie tylko do danego oprogramowania w danej wersji i nie będziesz mógł go aktualizować bo przestanie działać.

Trzecia opcja (bezpieczniejsza od drugiej) to jeszcze kupno kabla z naszej polskiej strony e-service.info.pl i myślę że najlepiej w wersji 15.7 bo starsze mogę nie działać poprawnie z audi C7.

Tak to wygląda :) aha i staraj się nie używać jakiś nie sprawdzonych interfejsów żeby nie uwalić sterownika bo wtedy dopiero zrobi się problem.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348