Jaki kupić?krajowy czy sprowadzony?

20 Mar 2011, 17:16

Witam.tak jak już pisałem kolega chce kupić opla corse lub peugeota 206.teraz się zastanawiałem czy nie będzie się opłacać kupić samochodu z zagranicy?chce wydać około 15 do 20tys zł max.to ma być już z wszystkimi opłatami.nie orientujecie się może czy bardziej będzie się opłacać sprowadzic auto? Jeśli chodzi o corse to chce jak najmłodsza z silnikiem 1.3cdti,jeśli o peugeota 206 to z silnikiem 1.4hdi.obowiązkowe wyposażenie to 5drzwi,klimatyzacja,abs,wspomaganie kierownicy.a bajery typu kierownica wielofunkcyjna i jakieś ESP warto mieć ale tego może nie być na korzyść nowszego auta.czyli jeśli zbędnych bajerów by nie było to mile widziane młodsze auto.corsa konicznie wersja c bo o tym zapomniałem dopisać.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Mar 2011, 17:38

-Czy sprowadzony cz krajowy hmmm tutaj musisz sie sam zastanowic
krajowy bedzie mial mniejszy przebieg bedzie jezdzil po gorszych drogach i napewno bedzie gorzej wyposazony niz jego odpowiednik sprowadzony np z frnacji niemiec itp. wiec w sumei sam musisz zdecydowac na czym Ci tak naprawde zalezy
Biedrona
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: rzeszow
Auto: Honda accord VII

20 Mar 2011, 17:44

nie ma znaczenia czy krajowy czy sprowadzany w 90% będzie i tak miał cofnięty licznik ;)
kupuje się stan techniczny a nie to gdzie auto jeździło :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Mar 2011, 17:50