Jaki model CLS & CLK?

17 Wrz 2023, 15:23

Cześć,

W niedalekiej perspektywie czasu mam zamiar zakupić ww. modele Mercedesa CLK lub CLS, tak do 25 tys. PLN. Najbardziej przypadł mi do gustu CLS W209, ale znajomy, który siedział trochę w mechanice, przestrzegł mnie, że to obok Mercedesa nawet nie stało.

Jako że na tej marce nie znam się wcale, może ktoś mi opisać pokrótce który model byłby najmniej awaryjny oraz jaka jednostka będzie wytrzymała i w miarę tania w eksploatacji? Oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Może być diesel, może być beznynka. Taka, do jazdy po mieście i w trasie. Mocy nie potrzebuję dużo, tak abym nie musiał jechać pasem awaryjnym na "S"-ce i zjeżdżać ciężarówką.
BlueCat
Nowicjusz

17 Wrz 2023, 17:17

cls do 25? a masz w kieszeni kolejne 25 żeby chociaż jeździł?
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

17 Wrz 2023, 20:10

Rozumiem co chcesz powiedzieć. Czyli oferty na OTOMOTO za tę kwotę były podejrzane. Dobrze wiedzieć.

W takim razie C klasa W204 lub E klasa W212?
BlueCat
Nowicjusz

18 Wrz 2023, 06:30

BlueCat napisał(a): takim razie C klasa W204 lub E klasa W212?

Ale Ty wiesz o czym piszesz czy tak sobie strzelasz ?
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Wrz 2023, 08:02

No przecież "są w ogłoszeniach" za tyle :mrgreen:
franccc
Stały forumowicz

18 Wrz 2023, 18:16

Mniej więcej wiem czym te klasy się różnią. Dajmy więc to W212 w W klasie. Jak to się prezentuje?
BlueCat
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Światowy rekord SKODY Citigo CNG!
    SKODA Citigo CNG pokazała swoją klasę rekordowym osiągnięciem. Gerhard Plattner, mistrz oszczędnej jazdy, przebył SKODĄ na gaz ziemny 2 619 kilometrów przez Europę. Na trasie z Wenecji we Włoszech, do szwedzkiego Sztokholmu, ...
    Ford GT