01 Lut 2016, 19:43
Tak, efi. W c5 był bo mot w 2,4. Zafir dobrze mówi. Przede wszystkim sprawdź stan auta. To na start bardzo ważne. Oszczędności w przypadku montażu instalacji powinny zaczynać się przy tankowaniu, nigdy wcześniej. Dobór odpowiednich komponentów jest kluczowy, bo nawet najlepszy sterownik będzie źle oceniony, jeśli dostaniesz od gaziarza na przykład za słaby reduktor do Twojej mocy. Inną opcją, alternatywną do Landi, myślę, że nieco tańszą tzw. Econ może być zenit pro do 6 cylindrów. Ale tu ważne jest które z warsztatów montujących jeden lub drugi masz w pobliżu. Ewentualnie ile możesz dojechać do takiego warsztatu. Ja mam wersję tego sterownika, ale wiem, ze komponenty są perfect dobrane. Mógłbym może mieć to samo, ale z za słabym reduktorem i wtryskiwaczami i efekt mógłby być inny. Więc na sukces składa się klika czynników. Ty masz moc 177 KM nominalnie. Reduktor może być srebrny gurtner (250 km) bo czarny chyba za duży (350 km). Albo jakiś KME.