Jaki najlepszy jest gaz do audi a6 c6 2.4 v6 ???

20 Sty 2016, 19:49

witam osatnio zakupilem audi a6 c6 2005 rok w multitroniku 7 biegów , szukam najlepszego gazu zestawu do tego silnika poniewaz nie chce miec pozniej kłopotów i obaw ze cos nie gra jak powinno :) chociaz gdbyby spalanie bylo nizsze nigdy bym sie na gaz nie zdecydował no ale 15 litrow to przesada i to przy spokojnej jezdzie ..na DRIVE nie na sport ;)
michbed90
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 30 08 2008
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: audi a6 c6
Silnik: 2.4 v6
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

29 Sty 2016, 00:12

Polecał bym coś lepszego tam są chyba wtryski EFI jak dobrze pamiętam , moim zdaniem nie ma co oszczędzać , najlepiej zainwestować w instalacje Landi Renzo , sprawdzi się na pewno na lata . Polecam sprawdzić samochód przed zagazowaniem .
Zefir
Początkujący
 
Posty: 137
Prawo jazdy: 09 06 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Lut 2016, 19:43

Tak, efi. W c5 był bo mot w 2,4. Zafir dobrze mówi. Przede wszystkim sprawdź stan auta. To na start bardzo ważne. Oszczędności w przypadku montażu instalacji powinny zaczynać się przy tankowaniu, nigdy wcześniej. Dobór odpowiednich komponentów jest kluczowy, bo nawet najlepszy sterownik będzie źle oceniony, jeśli dostaniesz od gaziarza na przykład za słaby reduktor do Twojej mocy. Inną opcją, alternatywną do Landi, myślę, że nieco tańszą tzw. Econ  może być zenit pro do 6 cylindrów. Ale tu ważne jest które z warsztatów montujących jeden lub drugi masz w pobliżu. Ewentualnie ile możesz dojechać do takiego warsztatu. Ja mam wersję tego sterownika, ale wiem, ze komponenty są perfect dobrane. Mógłbym może mieć to samo, ale z za słabym reduktorem i wtryskiwaczami i efekt mógłby być inny. Więc na sukces składa się klika czynników. Ty masz moc 177 KM nominalnie. Reduktor może być srebrny gurtner (250 km) bo czarny chyba za duży (350 km). Albo jakiś KME.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Lut 2016, 19:44

ten kwadrat to miał być :) uśmiech...ehh
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

23 Lut 2016, 20:27

Do 2.4 ja bym wsadził coś porządnego. Sądzę, że np tutaj możesz wsadzić sequent p&d od brc. Spokojnie powinno sobie z tym silnikiem poradzić. Nie odczujesz braku mocy, kumpel ma a6 w lpg i chwali sobie. A gdzie chcesz to gazować?
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

23 Lut 2016, 23:04

Zenit pro bez wątpienia również jest porządnym rozwiązaniem kolego Pyreks :ok:
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Fiat Tipo 5D i Station Wagon - dwie nowe wersje
    Fiat Tipo jest nowoczesnym samochodem kompaktowym. Wyrazisty charakter, prostota, funkcjonalność w połączeniu z bezkonkurencyjną ofertą cenową, to cechy, dzięki którym model został uhonorowany tytułem "Autobest" w ...

24 Lut 2016, 21:16

Forumowicz napisał(a):sequent p&d od brc

Jeżeli chodzi o tą instalacje reduktory ostatnimi czasy nagminnie się psują. Serwis tej instalacji po okresie gwarancyjnym też jest bardzo drogi, sama instalacja nie jest zła, ale uważam że za mniejsze pieniądze można założyć coś lepszego.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

24 Lut 2016, 21:22

Nie. Ja tak nie napisałem. Ja pisałem o zenicie pro, ze się sprawdzi w tym motorze.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

24 Lut 2016, 22:00

Cytowalem wypowiedz Pyreks, nie wiem skąd to zamieszanie.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

23 Cze 2017, 06:27

Witam Kolegę. To jaką instalacje włożyłeś do tego audi? Ja tez sie rozglądam A6C6 2,4 multitronic z 2006 roku. Jak na razie skłaniam sie do KME nevo plus reduktor silver S8 lub stag Oba z wtryskami barracuda. Instalacja na 8mm. Ciekaw tylko jestem jak jest. Asystentem OBD . Fajnie by było mieć informację o zasięgu , czy chwilowym bądź średnim spalaniu. Ale słyszałem ze to OBD rozregulowuje mapę. Poproszę kolegę i kolegów o opinię.
Mariotorun
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 11 02 1992
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A6 C6
Silnik: 2.4 177 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

23 Cze 2017, 18:52

Może być nevo, może być zenit (bez lub z obd). wtryski rozważ jeszcze herculesy, bardzo dobre tryskiwacze, choć barakudy również. silver będzie ok.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

23 Cze 2017, 20:02

coś dużo Ci pali to audi. u mnie średnie spalanie pokazuje 9,2 litra. 80
% to trasa.
Mariotorun
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 11 02 1992
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A6 C6
Silnik: 2.4 177 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

24 Cze 2017, 17:14

OBD w sterowniki gazu to fajna opcja, tylko w niektórych lepiej nie włączać opcji samej regulacji bo tak jak pisałeś może to powodować problemy z mapą benzynową. Z tego co się orientuję w nevo i zenicie to regulacja działa w stagu lepiej korzystać z samych odczytów.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002