To tylko Forester(i jak ma jechac 180km/h, to nie 2.0 wolnossacy, tylko 2.0 Turbo, lub 2,5 wolnossacy), ale on sie srednio nadaje, na jakies drogi lesne i itp, jest troche moze i wyzszy od wiekszosci osobowek, zakopac az tak latwo sie nie zakopiesz bo ma symetryczny naped na 4 kola, no ale go nawet do SUVa ciezko zaliczyc, to jest "sportowe" lekko podniesione kombi jak dla mnie, taka fajna zabawka, autko idealne do jakis wypadow na narty czy grzyby, czy po prostu do jazdy w ciezkich warunkach zimowych, i to chyba tyle z jego wlasciwosci terenowych... mozna na upartego go podnies o jakies 5 cm, ale bedzie wtedy smiesznie wygladal, a na zwyklych asfaltowych oponach i tak w terenie nie poszaleje sie.
![Very Happy :D]()
Ewentualnie volvo XC70 cross country.
Swoja droga taki Patrol i itp w dieslu to przy 150km/h(o ile ci sie w ogole uda duza, wazaca ponad 2 tony terenowke do tylu rozpedzic
![Very Happy :D]()
) bedzie mial kosmiczne spalanie, pewnei w kololicach 15l/100km, jak nie z 18. Jeep V8 z gazem, to ci spokojnie weznie 20l gazu na 100km spali przy 150km/h, przy 180km/h, to mysle ze do 30l/100km bedzie sie zblizal. Voyager 3,7 V8 pali przy 150km/h 20l gazu. Nie wiem gdzie w Jeepie montuje sie butle i jakiej pojemnosci to sa butle, ale majac butle 60l, przy spalaniu 30l/100km, bo bedziesz chcial nim jechac te 180km/h to tankujesz co 200km.
![Very Happy :D]()