Jaki samochód na wieś ale i do miasta

27 Cze 2011, 13:58

Witam,
Chciałabym kupić samochód, który nadawałby się zarówno do jazdy w mieście i trasie, jak też po bezdrożach.
Poza sezonem potrzebowałabym go na dojazdy do pracy i czasami dalszą trasę.
Natomiast w sezonie do jazdy po polnych i leśnych drogach, czasem woda, błoto, dziury etc.
Zależy mi na dużym prześwicie, napęd na 4 pewnie by się przydał ale chyba lepiej odłączany (nie znam się, ale możliwość odłączenia chyba powoduje mniejsze spalanie).
Chciałabym żeby był w miarę komfortowy (w sensie wygodny) i żeby nie palił dramatycznie dużo. (jakbym zmieściła się w 10-12l to byłoby super).
Nie wiem czy lepszy diesel czy benzyna - nie wiem co lepsze w tego typu samochodach. No i skrzynia chyba manualna - jakoś nie mam przekonania do automatów.
Mogę na to przeznaczyć jakieś 30-35 tys.

Pozdrawiam
Ilmarinen
Nowicjusz

27 Cze 2011, 14:29

Tak naprawdę to tutaj dowiesz się, że nie potrzebujesz auta terenowego bo to samo zło i jego zakup jest w zasadzie bezsensowny, zaproponują Ci Audi Quattro albo Forestera (ten akurat pewnie by Ci pasował), a poza tym to do działu SUV.
mstrucz
Aktywny

Miejscowość: Gdynia

27 Cze 2011, 21:08

Na wode i bloto SUF sie nie nadaje... chyba ze mowimy o wiekszych kaluzach, w kazdym innym przypadku opony MT sa potrzebne, ktore troche nie pasuja do SUVa... :D Na dodatek wrabiesz sie w cos glebszego przez przypadek bez snorkela i zalejesz sobie w srodku ladnego SUF'a, najlepiej kupic sobie terenowka + do tego jakies inne autko do jazdy po miescie. Chyba ze Jeepa Grand Cherokee(benzyna + gaz), w maire komfortowy i cos tam do miasta czy terenu sie nadaje jednoczesnie, bo Patrole i itp to odpadaja wg mnie jak to ma byc i komforotwy/wygodny + w teren, ale i tak jak opon nie bedziesz mial dobrych, to nawet w lesie sie zakopac mozesz spokojnie. Jakeis dobre AT bys musial zalozyc przynajmniej, np BFG A/T.