Jaki samochód polecacie w przedziale 30-35 tyś?

07 Maj 2016, 13:46

Witam!
Nie ukrywam że jestem laikiem jeśli jeśli chodzi o znajomość samochodów, dlatego zwracam się z prośbą o poradę jaki samochód kupić w przedziale od 30-35 tyś zł. Jest to poważny zakup dlatego nie chciałbym czegoś zrobić pochopnie a potem żałować. Interesuje mnie dobry wygląd samochodu (czyli obojętnie czy sedan, czy hatchback czy kombi, nie szukam typowo auta sportowego, czy dla szpanu) ważne jest też wnętrze, interesuje mnie dobre wyposażenie, podobają mi się duże nawigację i takie coś by mnie właśnie interesowało. Proszę o pomoc i poradę. Pozdrawiam :)
PiotrB1992
Nowicjusz

Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Renault Thalia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

07 Maj 2016, 17:42

Jakie roczne przebiegi? Niby konkretnie napisałeś temat, ale większość to rozwodzenie się na temat nadwozia czy dużej nawigacji :wink: bez tego info ciężko będzie coś doradzić
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

07 Maj 2016, 22:29

Powiem szczerze ze dosyc mało jeżdze po do pracy mam blisko wiec smigam pieszo, ale po zakupie lepszego samochodu chcialbym troszke pozwiedzac hehe póki co siedzi mi w głowie Golf VI i Mitsubishi Lancer VIII a jeśli chodzi o jednostke napedową to jest obojetne czy diesel czy benzyna dlatego ze jezdzilem i taki i takim i nie narzekalem.
PiotrB1992
Nowicjusz

07 Maj 2016, 22:52

Na pewno odpuść Golfa, bo nie ma tam dobrych silników.
Z kompaktowy warto się zainteresować Fordem Focusem mk3, Hondą Civic VIII, Renault Megane III, Fiatem Bravo. Nowoczesne diesle są drogie i bezsensownie skomplikowane, dlatego skup się najlepiej na silnikach benzynowych. W Fordzie i Renault jesteś ograniczony budżetem do zwykłych 1.6, ew ustrzelisz jakieś 1.4 tce w Megi. Fiat to świetne 1.4t, a Honda 1.8 :ok:
mike
Moderator