Witam!
CIVIC VI w tym budżecie to jest nie porozumienie jakieś. Bez obrazy, ale jak można proponować komuś kto ma do wydania 10k 17 letnie auto, które kiepsko sobie radzi z korozją.
Jeśli jest Pani zainteresowana 18 letnim auto to polecam celować w wyższy segment niż CIVIC VI. Polecam audi, volkswagen,BMW, volvo, . Jeśli już honda to co najmniej
civic VII albo Accord.
Audi a3 w sumie każdy silnik można dostać w tych pieniądzach z LPG. Jeśli chodzi o jednostkę 1.6 to proponuję się Pani najpierw przejechać i ocenić samej niż słuchać opinii w internecie. Niestety często w internecie jest tak, że raz "zasłyszana" opinia jest często bez sensownie powtarzana. Wyrażenie, że nie jedzie albo, że sobie nie radzi jest na wyrost. Nie jest to demon szybkości ale 100km jest wystarczające do podróżowania. Do 110km/h w kabinie jest cicho. Przy segmencie B raczej tego nie uświadczysz. Jeśli wrażenia z jazdy nie będą satysfakcjonujące to tylko 1.8 albo 2L.
A i pociągnę jeszcze oftop dotyczący silnika 1.6 A3/golf4 ma do 100 10,9s, CIVIC z 1.4 ma 11,3s, a astra G z 1.6 ma 11,5s. A3 nie jedzie, ale astra albo hodna to ciągnie że łohohoh
. Prawda jest taka, że A3 jest najlepiej wyciszona i wrażenie prędkości i przyspieszenia są inne.
Volkswagen POLO/ SEAT Ibiza - ale tutaj na rynku wtórnym tylko silniki 1.4 i 1.2 praktycznie
Volvo v40 +LPG - świetne wyposażenie i można dostać rocznik 2000+ w dobrej cenie.
Renault Megane II - z silnikiem 1.6 + LPG. Również można znaleźć wersje z ładnym wyposażeniem.
Ford focus - też spoko.
Na prawdę odpuściłbym sobie szukanie civica VI w tej cenie. Proszę sobie spojrzeć na środek a na środek golfa 4 albo a3. W hondzie to już wszystko trąci myszką.