REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Brakuje jeszcze frytek do tego, sorry ale taka prawda
Ciekawy jestem co chcesz zrobić w VTI aby mu podnieść 40 koni? hmm? Widzę że nie masz pojęcia o czym piszesz.
c0l0rad0 napisał(a):są samochody które nie rdzewieją aż tak, nie ważą seryjnie dużo(i tak wylatują ewentualne tylne fotele a na ich miejsce leci kratownica)
c0l0rad0 napisał(a):A do 12tyś. idzie kupić jakąś ciekawą bazę pod dalszą zabawe.
no to śmiało wymieniaj, może nas czegoś nauczyszc0l0rad0 napisał(a):Moje wymagania to: pojemność nie większa niż 2.0, łatwo robiony do 200km (łatwo mam na myśli bez montowania turbo/kompresora czy kucia silnika)
c0l0rad0 napisał(a): są samochody które nie rdzewieją aż tak, nie ważą seryjnie dużo(i tak wylatują ewentualne tylne fotele a na ich miejsce leci kratownica) c0l0rad0 napisał(a): A do 12tyś. idzie kupić jakąś ciekawą bazę pod dalszą zabawe. c0l0rad0 napisał(a): Moje wymagania to: pojemność nie większa niż 2.0, łatwo robiony do 200km (łatwo mam na myśli bez montowania turbo/kompresora czy kucia silnika) no to śmiało wymieniaj, może nas czegoś nauczysz
1. Za 10tyś to kupisz strupa a nie zadbaną Honde Civic 6 z B18, to auto dla entuzjastów, koniec konców trzeba wydac worek pieniedzy zeby cos sensownego z tego ulepic, ale jest to jakas opcja
więc musismy się powstrzmać od odpowiedzi bo żadnej sensownej dla Twoich wymagań nie ma. tyle w temaciec0l0rad0 napisał(a):jak nie macie nic ciekawego do powiedzenia, to nie udzielajcie się. Bo po co ?