Jaki samochód wybrać z rezerwą do 200km

09 Paź 2018, 20:52

Witam,
Więc zastanawiam się nad samochodem. Moje wymagania to: pojemność nie większa niż 2.0, łatwo robiony do 200km (łatwo mam na myśli bez montowania turbo/kompresora czy kucia silnika), odporność na rdze(nie koniecznie jak audi 80 ale było by fajnie gdyby samochód nie poddawał się rudej), mała masa 1,0-1,2 tony oraz by samochód dało się kupić do 10-12tys. Nie musi mieć pięknej lini nadwozia. Myślałem nad Hondą Civic VI w hatchbacku z silnikiem 1.6 VTI 160km bo najbliżej mu do tego co chce osiągnąć.
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Paź 2018, 20:57

Hahahahaha
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

09 Paź 2018, 21:35

Insignia bardzo ciężka, a interesuje mnie jak tego forda do 200km zrobić. Znalazłem firmę, która robi chip do niego z 90 do nawet 135-140 i daje na to gwarancje(nie zagłębiałem się, pierwsze wyczytane informacje), tylko nadal jest powiedzmy 50km za mało(chociaż bardziej zależy na Nm ale pod to 200km chciałbym podejść).
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Paź 2018, 21:42

Brakuje jeszcze frytek do tego, sorry ale taka prawda
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Paź 2018, 21:48

Ciekawy jestem co chcesz zrobić w VTI aby mu podnieść 40 koni? hmm? Widzę że nie masz pojęcia o czym piszesz.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Paź 2018, 21:50

Brakuje jeszcze frytek do tego, sorry ale taka prawda

Nie rozumiem, są samochody które nie rdzewieją aż tak, nie ważą seryjnie dużo(i tak wylatują ewentualne tylne fotele a na ich miejsce leci kratownica), czy 200km to aż tak dużo ? Może dla mniejszych jednostek ale większe jeśli nie mają mocy seryjnej podobnej to nie problem zazwyczaj ją do takiej pociągnąć. Samochód nie musi być piękny ale coś co wygląda jak nissan cube albo multipla odpada. A do 12tyś. idzie kupić jakąś ciekawą bazę pod dalszą zabawe.
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...

09 Paź 2018, 21:52

Ale nie za 10tyś
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Paź 2018, 21:53

Ciekawy jestem co chcesz zrobić w VTI aby mu podnieść 40 koni? hmm? Widzę że nie masz pojęcia o czym piszesz.


Wałek z b18c4, dolot powietrza, kompletny wydech z kolektorem ofc, short ram, stożek dolot zimnego powietrza na zderzaku i strojenie. Stawiam że po tym będzie około 185-195
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Paź 2018, 21:55

c0l0rad0 napisał(a):są samochody które nie rdzewieją aż tak, nie ważą seryjnie dużo(i tak wylatują ewentualne tylne fotele a na ich miejsce leci kratownica)
c0l0rad0 napisał(a):A do 12tyś. idzie kupić jakąś ciekawą bazę pod dalszą zabawe.
c0l0rad0 napisał(a):Moje wymagania to: pojemność nie większa niż 2.0, łatwo robiony do 200km (łatwo mam na myśli bez montowania turbo/kompresora czy kucia silnika)
no to śmiało wymieniaj, może nas czegoś nauczysz :ok:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Paź 2018, 22:02

c0l0rad0 napisał(a): są samochody które nie rdzewieją aż tak, nie ważą seryjnie dużo(i tak wylatują ewentualne tylne fotele a na ich miejsce leci kratownica) c0l0rad0 napisał(a): A do 12tyś. idzie kupić jakąś ciekawą bazę pod dalszą zabawe. c0l0rad0 napisał(a): Moje wymagania to: pojemność nie większa niż 2.0, łatwo robiony do 200km (łatwo mam na myśli bez montowania turbo/kompresora czy kucia silnika) no to śmiało wymieniaj, może nas czegoś nauczysz



Rozumiem że po kolei :D
1.Reno Clio 3g nie rdzewieje, +-1150kg.
2.Do 12tys. kupisz zadbanego civica a jeśli nie twierdzisz że to dobra baza to rozglądnij się po maszynach na civic club(nawet do 600km).
3.Silnik hondy b18c4 seryjne 170 pojemność 1.8.

A no i nie jestem tu kłócić się czy kogokolwiek uczyć a poszukuje odpowiedzi na moje pytanie, więc frytki sobie odpuszczę a jak nie macie nic ciekawego do powiedzenia, to nie udzielajcie się. Bo po co ?
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Paź 2018, 22:10

1. Za 10tyś to kupisz strupa a nie zadbaną Honde Civic 6 z B18, to auto dla entuzjastów, koniec konców trzeba wydac worek pieniedzy zeby cos sensownego z tego ulepic, ale jest to jakas opcja
2. na nowsze auta rowniez zbyt mały budzet bo sensowne 1.8T w Leonie czy A3 to sie zaczyna od ok 18tyś
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Paź 2018, 22:13

1. Za 10tyś to kupisz strupa a nie zadbaną Honde Civic 6 z B18, to auto dla entuzjastów, koniec konców trzeba wydac worek pieniedzy zeby cos sensownego z tego ulepic, ale jest to jakas opcja


No i zgadzam się, ale nigdzie nie powiedziałem że za 10 czy 12 kupisz zadbaną honde 'Z B18'.
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Paź 2018, 22:14

c0l0rad0 napisał(a):jak nie macie nic ciekawego do powiedzenia, to nie udzielajcie się. Bo po co ?
więc musismy się powstrzmać od odpowiedzi bo żadnej sensownej dla Twoich wymagań nie ma. tyle w temacie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Paź 2018, 22:22

Dobra, to inaczej. Auto na 1/4 mili ważne przyspieszenie, czas na "100" jak najniżej, oczywiście do tego zmiana układu hamulcowego, zawieszenia dopiero potem silnik oczywiście razem z zamachem oraz skrzynią. Baza pod to 10-12 tys.
c0l0rad0
Nowicjusz
 
Posty: 8

09 Paź 2018, 22:40

Czemu obrażasz się na turbo/kompresor?
Czemu akurat 200KM?
Jesteś świadom tego, że modyfikacja silnika Hondy do upragnionych przez Ciebie 200KM będzie kosztować tyle, co kupno auta x2 albo nawet x3, a i tak nie będzie szału w osiągach? No i tej kasy już nigdy nie odzyskasz.

Insignia i Focus to nie były propozycje, to taki podpis, który jest pod każdym postem Inviego
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004