Jaki samochód z silnikiem 1.8T?

23 Cze 2013, 16:08

Witam. Jaki samochód moglibyście mi polecić z tym silnikiem? Cena do 15 tyś.
kmarcin81
Nowicjusz
 
Posty: 33
Prawo jazdy: 14 01 2011
Auto: Nie mam.

23 Cze 2013, 16:17

VW Passat B5 po lifcie,Audi A4 B5,VW Golf IV.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

23 Cze 2013, 19:03

Z mniejszych Audi A3.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

23 Cze 2013, 20:04

W Seacie też był,Leon/Toledo/Ibiza.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Cze 2013, 19:02

Nissan 200sx s13. Kupisz ładny egzemplarz za jakaś dyszkę.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

24 Cze 2013, 20:54

Vermin napisał(a):Nissan 200sx s13.


Trzymałbym się z daleka, rdza i to na maxa a do tego silnik raczej z kategorii "idź i nie wracaj"
Jeżeli chcesz coś w tym stylu to lepsze jest s14 bo ma nowocześniejszy silnik.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Motor Show 2012 / relacja
    Wydarzenie zrealizowano w nowej formule łącząc wystawę motoryzacyjną z bogatym programem wydarzeń towarzyszących. Poznańskie wydarzenie obfitowało w premierowe pokazy samochodów, a furorę robiły stoiska na których ...

25 Cze 2013, 18:45

Myślałem nad A4 B5. Kwestia zawieszenia... Słyszałem, że do dosyć drogi interes. Passat chyba też jest na wielowahaczu, tak?

Jak ma się sprawa "Blow off'a" w takich silnikach? Czy to w jakiś sposób osłabia samochód? Turbinę? Inne podzespoły?

I czy za 20 tyś mógłbym wyrwać ładną a4 b6 1.8T? Jest kilka sztuk poniżej 20 tyś ale boje się, że mogą to byś jakieś padliny.
kmarcin81
Nowicjusz
 
Posty: 33
Prawo jazdy: 14 01 2011
Auto: Nie mam.

25 Cze 2013, 19:29

kmarcin81 napisał(a):Jak ma się sprawa "Blow off'a" w takich silnikach? Czy to w jakiś sposób osłabia samochód? Turbinę? Inne podzespoły?


Zaworek ten nie jest dla bajeru tylko pomaga łopatkom turbiny więcej przeżyć oraz rozpędzanie auta po zmianie biegu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Cze 2013, 19:51

Tak Passat też ma wielowahacz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Cze 2013, 22:49

Na prawdę aż tak ciężko z tym zawieszeniem?
kmarcin81
Nowicjusz
 
Posty: 33
Prawo jazdy: 14 01 2011
Auto: Nie mam.

26 Cze 2013, 07:04

Opinie na ten temat są podzielone,jedni chwalą,drudzy narzekają. Moim zdaniem wystarczy je zrobic raz a porządnie i na pare tysięcy km będzie spokój.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Cze 2013, 07:16

Barol napisał(a):wystarczy je zrobic raz a porządnie i na pare tysięcy km będzie spokój.

Porządnie to koszt 1,5-2k i starcza na 20-40tyś.km. Ciekaw jak to się ma procentowo do wartości auta i do tego jak się kupi auto z rozjechanym zawiasem i naprawi się, później zrobimy 30tyś km. i znowu trzeba naprawić.
Barol napisał(a):jedni chwalą,drudzy narzekają.

Ponieważ jedni narzekają bo jeżdżą a drudzy nie narzekają bo mało jeżdżą.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Cze 2013, 07:25

szybki ja wiem z jakim wydatkiem to sie liczy a pare tysięcy km to jak sam wspomniałeś 20-40tys powinno wytrzymać. Kolega teraz szuka Passata B5 po lifcie albo Audi A4 i sam powiedział że troche boi sie tego zawieszenia ale on dysponuje wolną kasą więc w razie awarii sie zrobi.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Cze 2013, 07:30

Barol napisał(a): dysponuje wolną kasą więc w razie awarii sie zrobi

Spox :ok:
Generalnie jak chce 1,8t to i tak zbyt dużego wyboru nie ma.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Cze 2013, 08:12

Własnie 1.8t nie chce ale inne benzyniaki jak najbardziej.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012