Jaki silnik wybrać, różnice? - Opel Insignia

10 Sty 2021, 00:13

Witam serdecznie forumowiczów. Jestem tu nowy, a wątek założyłem po to by uzyskać od Was kilka informacji. Chcę kupić samochód używany opel insignia. Czy są jakieś parametry na które warto zwrócić uwagę. Czy każdy opel insignia ma ten sam silnik, czy też są jakieś różnice w silnikach, a jeśli tak to jakie. Jestem w temacie totalnie zielony stąd moja prośba o pomoc.
Arti35
Nowicjusz

Zdjęcia: 0

10 Sty 2021, 12:26

Arti35 napisał(a):Czy każdy opel insignia ma ten sam silnik
Odmian silników jest sporo i to zależy też od generacji modelu który będziesz chciał kupić. Najlepiej jak byś podał budżet w jakim będziesz szukał samochodu i w jakich warunkach i na jakich dystansach ma być eksploatowany. Wtedy będzie my w stanie podpowiedzieć jaki silnik wybrać benzynowy czy też diesla oraz pojemność z mocą.

Arti35 napisał(a):Czy są jakieś parametry na które warto zwrócić uwagę.
Oczywiście jak w każdym samochodzie :) te samochody są ogólnie całkiem nieźle wyposażone ale mimo to w niektórych można mieć coś więcej niż w innych :) Trzeba pamiętać, że Insignia jest chyba najcięższa w swojej klasie a to bezpośrednio przekłada się na osiągi i zużycie paliwa.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

10 Sty 2021, 12:46

Dziękuję za odpowiedź. Szukam auta do 40 tys. zł :) zawsze miałem benzynę, wiec raczej rozglądam się za "benzyniakiem":). Samochodem jeżdżę głównie po mieście (dużo), a na trasy zapuszczam się incydentalnie :)
Arti35
Nowicjusz

10 Sty 2021, 12:49

Więc po co ci pieciometrowa limuzyna?
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

10 Sty 2021, 15:35

Nie traktuję tego samochodu jako limuzynę, od lat miałem ople (corsa B, corsa D, tigra). Zwyczajny sentyment... podoba mi się to auto :) Tylko potrzebuję fachowej porady :)
Arti35
Nowicjusz

10 Sty 2021, 15:45