BrutusM napisał(a):Już zabłysnąłeś swoją wiedzą twierdząc, że Golf IV na zawieszeniu dobrej firmy (Lemforder może być, czy za słaba dla "Pana"?) będzie tak samo komfortowy jak MB S Classe.
Tak, bo to prawda...tylko Ty sam hipokrytycznie podchodzisz do tematu, pokzujesz autorowi komplet wahaczy za 1,5k a potem auto za 5 tys
Myślisz że ten gość który sprzedaje takie rzeczy tam wkadał?
75% ludzi tego typu części montuje:
[link do oferty na Allegro wygasł]które są wytłuczone po pół roku i od początku mają większy luz..
Przejedź się kiedyś jakimś VAG-iem od zapaleńca który nie szczędzi pieniędzy na zawieszenie i koła/opony to zobaczysz o czym mówie a nie a4 za 5k...
to ten gość włożył wahacze, amory, do tego może nowy akumulator, płyny i w sumie 5k poszło...z robocizną czyli za darmo go oddaje..
i jakbyś chciał wiedzieć ja nie porównywałem Golfa IV do MB S-klasy na zasadzie jakości materiałów, foteli, wykończenia wnętrza, wyciszenia, tylko sam komfort przy jeździe po nierównościach, że tak samo jest cichutko i delikatnie w obydwu autach ale móimy o tamtych czasach a nie o nowym z salonu bo jednak mk4 od mk7 tez się różni..