Jakie autko do 17 tys (Mondeo Mk3)

21 Wrz 2011, 16:34

Witam
Tak jak w temacie, poszukuje auta do 17 tys - sedan, komfortowe, oszczędne.
Rocznie będę robił około 20 tyś km (głównie trasa)
Ostatnio wpadł mi w oko Ford Mondeo MK3 z końcówki 2003 TDCi 115km (jutro jadę go zobaczyć). Czy to dobry wybór? Co innego polecacie
Lancus
Obserwowany

Auto: brak

21 Wrz 2011, 16:40

przy tym przebiegu to raczej benzyna by była właściwą ewentualnie z gazem chyba że lubisz klekot diesla to kup diesla.może jakiś link do aukcji dasz do tego mondeo co chcesz kupić?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

21 Wrz 2011, 17:00

Jeśli komfortowe i oszczędne to może BMW E46 przykładowo 1.8? Mondeo w TDCI jeśli z niewiadomego źródła bym się nie radził pakować, inne to może Vectra C 1.8, Audi A6.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Typ: Van
Rok produkcji: 1997

21 Wrz 2011, 20:05

Polecam mondeo.Komfort fajny prowadzenie też bardzo przyzwoite,fajnie trzyma się drogi.Polecam ci bardziej benzyne, z tego co wiem to są praktycznie bezawaryjne.Patrz też na ranty drzwi.Niektóe mogą już rdzewieć.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Co może zamarznąć w naszym samochodzie?