Jakie autko na 1 do 10tyś.

21 Lut 2019, 11:02

Przede wszystkim przez to, że zawsze z nimi coś było nie tak, wiadomo już o blacharę tak nie chodzi ale mechanicznie żeby był sprawny. nic więcej mi nie trzeba. :) a jak gadacie ze serio do tych 10k nic nie znajdę z tą astrą to może chociaż z Leonem pokminie, tylko czemu miałbym brać silnik 1.8? a nie 1.9 tdi 110km który jest mega niezawodny i jak to mówią ostatni świetny "klekot".
BizonX654
Nowicjusz
 
Posty: 12

21 Lut 2019, 11:13

Poważnie Ty myślisz że do 10tys kupisz auto które technicznie będzie niemal igłą?
Astre sobie daruj na pewno,wiem co mówię bo końcem roku bracik szukał auta też do 10tys i oglądaliśmy pare Asterek i nic ciekawego nie było.

BizonX654 napisał(a):tylko czemu miałbym brać silnik 1.8? a nie 1.9 tdi 110km który jest mega niezawodny i jak to mówią ostatni świetny "klekot".


Poza dojazdem do pracy robisz jeszcze jakieś trasy?
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

21 Lut 2019, 11:30

No trochę będę pewnie jeździł w trasy do wisły i dalej co jakiś czas.
i nie zależy mi żeby to była igła, po prostu ma działać i nie być całkiem zajechanym,zardzewiałym szrotem.
BizonX654
Nowicjusz
 
Posty: 12

21 Lut 2019, 11:47

Ten od Barola całkiem przyzwoity.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

21 Lut 2019, 12:50

Ja pierniczę, co się dzisiaj dzieje z tą młodzieżą, na zabój musi być traktor :mrgreen: tak, wiem - ceny paliw a, młody człowiek, ale spokojnie można szukać auta z LPG. Będzie jednak łatwiejszy do znalezienia i jedna mniejsze ryzyko, że zaraz po zakupie będzie trzeba zrobić coś drogiego z eksploatacji.

Wiem, jestem hipokrytą, bo sam mam diesla :wink: ale CR to zupełnie inna liga vs PD
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Lut 2019, 13:01

Też mnie to trochę śmieszy,sam wiem jak jest u mnie w mieście,dużo młodych jeżdzi dieslami bo własnie klekot i mało pali a jak coś się popsuje to płaczą bo nie mają kasy żeby naprawić :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Lut 2019, 13:07

Powiedzmy, że szanuję, jak taki kupuje sobie ARL czy inną Ibizę FR (+ew chip), bo szybkie, ale z drugiej strony cała ta społeczność, nazwijmy ich "diesel musi dymić", jest bardzo zabawna :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Lut 2019, 13:37

A ja się trochę nie zgodzę, spora większość aut z lpg w tej kasie to źródło problemów, pełno tematów na forach bo nie odpala, falują obroty itd..
A zakładanie lpgz za 2,5k w aucie wartym 10 czy mniej to już musi się opłacać, z drugiej strony 1,9 tdi to trubo ale wersja np ALH nawet koła dwumasowego nie miała, tdi można podkręcić na te 130 i pojedzie zdecydowanie lepiej niż 1,8, szczególnie że taki może po latach mieć kat przytkany i osiągi jak 1,6 albo i gorzej.
Nie jestem pewien nawet czy rozrząd w 1,9 tdi 90/110 nie jest tańszy.
Co kto woli bo 1,9 tdi kulturę pracy mają straszną ale ekonomia jakaś jest o ile całe auto to nie ruina.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

21 Lut 2019, 13:59

Pionek napisał(a):tdi można podkręcić na te 130
dlaczego przy tematach z TDI, T czy TFSI zawsze włącza Ci się czerwona lampka z napisem "tuning"? Nie każdy kupuje auto z turbo, aby coś w nim dłubać, zazwyczaj to zwykły dupowóz z A do B. No i tak w ogóle to fajnie by było, gdyby 3/4 tych sprzedawanych aut miały chociaż serię :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Lut 2019, 15:13

Wolę kupić 1,9 tdi które nie trzyma serii niż 20 zaworowe 1,8 do remontu z lpg które montował kucharz :yes:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

21 Lut 2019, 18:36

Wydaje mi się, że chcę sobie dobrać dobre silniki, klekoty mi w niczym nie przeszkadzają a kilometrów tak jak wspomniałem trochę na początku będę robić, bo będę chciał przywyknąć do autka, jak benzyna to tylko z gazem, ale do takiego Leosia nie widzę nic rozsądniejszego jak 1.9tdi 110km. najlepsze osiągi jakość=cena wg. mnie i tak będę raczej szukał, jak ktoś coś znajdzie to proszę o linki niżej i już tu bez żadnych spin czy klekot czy bena z lpg bo i przy jednym jak i drugim są spore koszty. postaram się o jak najlepszy egzemplarz.
BizonX654
Nowicjusz
 
Posty: 12

21 Lut 2019, 19:31

Też niedawno szukałem samochodu w podobnej kwocie i też głównie patrzyłem na Leona i Astrę H. Ja akurat bardziej szukałem benzyny, ale pod koniec to już na diesle też patrzyłem. Leony są często mocno zajechane no i roczniki też starsze, to zazwyczaj jest 2000-2002 rok. Widziałem ładne egzemplarze, to miały już cenę w stylu 12-13k, trochę zawyżoną według mnie :wink: Astrę H w benzynie do 10 tys i w jakimś znośnym stanie to raczej ciężko trafić. Ja w końcu wylądowałem z Astrą 1.7 CDTI za niewiele ponad 10 tys z 2005 roku. Diesla w tej cenie można kupić, ale zawsze będzie coś do zrobienia - nawet jak jakieś pierdoły, to jednak dolicz choćby podstawowe olej + filtry, rozrząd też by wypadało, no i robi się dodatkowe 1000-1500 spokojnie. Także jak 10k jest kwotą w której musisz się zamknąć to może być średnio, ew. patrz na Astrę G z ostatnich lat produkcji, można wychaczyć zadbane egzemplarze za 7-8 tys, często z polskiego salonu.
Majlook
Nowicjusz
 
Posty: 6

21 Lut 2019, 19:52

Astrę g zadbaną to za 5 idzie kupić także raczej sobie ją odmówię, na samym początku ją chciałem ale teraz zależy mi na czymś porządniejszym i przez to podwyższyłem budżet, z tymi opłatami jakoś sobie poradzę więc 10-11k to myślę że Leon/Astra h byłaby idealna... no nic to idę szukać.
BizonX654
Nowicjusz
 
Posty: 12

21 Lut 2019, 20:33

Generalnie głupotą przy 10k jest upieranie się przy jednym czy dwóch modelach. Jak już chcesz traktor TDI to możesz szukać Audi a3, Octavię (chociaż one z tymi silnikami zazwyczaj jadą na ostatnich koniach mechanicznych), VW Bora (trochę lepszy Golf). O lata świetlne lepszy będzie 2.0 HDI np w Citroenie Xsara czy Peugeocie 406 (to już większe auto, ale jakoś nie mam sumienia wrzucać 307)
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Lut 2019, 21:32

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - auto zapewne z rozliczenia a takie często są w dobrym stanie.
[link do oferty na Olx wygasł] - 11lat w jednych rękach.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012