REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Barol napisał(a):Ja na początek kupiłbym coś tańszego żeby póżniej nie było tak bardzo szkoda w razie wypadku czy zarysowania..
Tutaj bardzo ładny Golf.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... CqVvo.html?
Polski salon i 15lat w jednych rękach.
Raziel11 napisał(a):Akurat to w aucie jest najmniejszy problem, elementy zawieszenia wymieniasz i zapominasz na lata. Skup sie na silniku, elektronice
szybki napisał(a):Itak np.sprawdzasz program toyota pewne auto
szybki napisał(a):do tego wertuj zwykłe ogłoszenia a na 100% coś znajdziesz.
luke88 napisał(a):Problem w tym, że ja mogę nie rozpoznać pewnych rzeczy, bo jestem laikiem np. różnic w odcieniach kolorów elementów nadwozia, albo różnic w szerokościach szczelin
szybki napisał(a):Tak R11 dla Twojej wiedzy to zwykły golf4 ma zwykłe zawieszenie i nawet o dziwo nie jest psujakowate
szybki napisał(a):Co do wspomnianego przez Ciebie wielowahacza to jednak nie jest tak prosto jak sobie wyobrażasz jeżeli byłby w tym golfie to według cen poza ASO jego naprawa mogłaby się zbliżyć do połowy wartości a w Twoim warsztacie do jego wartości... no ale wiem co tam dla Ciebie..
Pionek napisał(a):Barol nie wysilaj się bo autor szuka takich z końca produkcji za 12 tys w kombi
Raziel11 napisał(a):jeszcze raz Ci tlumacze, odnioslem sie do ogolu aby autor nie skreslal aut na podstawie rodzaju zawieszenia, bo choc kosztowne to proste jak budowa cepa i wymiana elementow zamyka temat na lata, latwiej naprawic zawieszenie niz silnik, dlatego polecilem autorowi aby skupil sie na szukaniu auta z bezperoblemowym silnikiem i elektronika
szybki napisał(a):Odcienie, szczeliny spokojnie możesz olać bo nie ma to znaczenia ...
szybki napisał(a):Reszta bez zmian nie jest prosto i tanio
luke88 napisał(a):Właśnie chyba bym się trochę bał siadać do auta bitego (a już na pewno konkretnie bitego).