REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sopelek napisał(a):Jako właściciel Octavii 1,8T od 6 lat, zastanawiam się co w takim silniku 1,8 z dołożoną turbiną jest drogiego?
Turbospreżarka jak w wielu silnikach dzisiaj, sprzęgło z dwumasą?
Wystarczy lać dobry olej syntetyczny, rozgrzewać auto, wymieniać rozrządy i doglądać układu zapłonowego (cewki/świece) i praktycznie jednostka nieśmiertelna.
Problem jest tylko taki że jak się kupuje poniżej ceny rynkowej w cenie 1,8T to potem się cierpi. Bo ktoś zalewał Castrolem 10W albo zamiast wymienić wężyki to je kleił taśmą izolacyjną. Świece 15 letnie i jazda wiecznie na oparach z pustym bakiem.
Zdrowe 1,8T jest genialne, super elastyczność, fajna dynamika i całkiem niezłe doznania jak na dzisiejsze czasy.
Poza tym ta jednostka oferuje "dynamikę" zbliżoną tak jak wiele aut na ulicy z turbawkami 1,4L o podobnej /zbliżonej mocy.
Nie mogłem uwierzyć jak koleś w kilkuletnim Mondeo TDCI nie mógł dogonić na obwodnicy 20 letniej Octavii, stary samochód z raptem mini turbinką a nowoczesne auto za 10x więcej zostaje w tyle.
Ja polecam, sto razy bardziej niż klekoczące TDI zjechane z przebiegami 2 mln km. Te silniki to sebiksy wybierają a nie 1,8T
Barol jaki ten kibel to upierdalacz ? Olejożer a do tego dopiska "tylko zbieżność do zrobienia" rokuje idealnieBarol napisał(a):A może taki miejski upierdalacz?
szybki napisał(a):bo zazwyczaj to nic do zrobienia wiążę się że wszystkim do zrobienia.
szybki napisał(a):Barol jaki ten kibel to upierdalacz ? Olejożer a do tego dopiska "tylko zbieżność do zrobienia" rokuje idealnie
galakty napisał(a):Pytanie jaki jest sens ładować 3k w instalację
loptiooo napisał(a):A co myślicie o 1.8 bez turbo, bedzie dawał radę?
[link do oferty na Olx wygasł] ... Xk1am.html