loptiooo napisał(a):Golf fajny, ale cena już nie, ale nie dziwne bo wyglada na zadbany, tylko że jednak musowo gaz, to dochodzą kolejne koszta. A coś z calkiem innej bajki. Vovlo s40 2.4 też slyszalem ze fajny co myslicie?
Ale to w końcu masz te pieniądze czy ich nie masz ? Bo z jednej strony szukasz a z drugiej ciągle wyliczenia co do milimetra i wisienka na torcie pojawia się 2,4 których obecnie w cenie około 10k na całą pl jest 3szt!
Gr VW czyli oct i golf z tamtych lat będą wszystkie zardzewiałe tylko trzeba szukać jak najmniej zjedzonych. Do tego już kombinujesz z instalką żeby była ale znasz się na tym ? Bo wiesz wystarczy że coś będzie do wymiany wokół instalki i np.głowica do obrobienia i masz już 3/4 nowej instalki. Piszesz się na to ?
Dam Ci prosty przykład kupiłem oct 1,6 8v w perfekcyjnym stanie, serwisowana z milionem faktur od kapelusznika 190k.km.nalotu i instalką ponad 3000zł, serwis olejowy 1000zł, rozleciała się lampa wewnątrz lampa 250zł, czyszczenie zaciski klocki ??? (Mam za darmo), w 1,6 trzeba uważać z pierścionkami ołukanka + nafta materiały 50zł ale za robotę pewnie dalbyß 200zł.
A jak wyszłoby coś w stylu tarcze klocki amory itp ? To co ?
Powtórzę auto Perfect bez rdzy.