Jakie auto do 15 tys. Frontera czy coś innego?

14 Kwi 2011, 16:25

Witam.

Mam problem. Jako że na terenówkach nie znam się za bardzo, więc postanowiłem założyć temat.
Potrzebuję dużego auta terenowego, diesel. Auto będzie w sezonie używane do transportu owoców z plantacji malin do skupu (200 m polnej drogi o nachyleniu ~20%, w miarę dobra, ale osobówki, vany są za niskie na przejazd drogą), dowozu ludzi na plantacje, itd. Dodatkowo do jazdy na drogach, niedaleko do pracy, czas od czasu na dłuższą trasę, ale raczej sporadycznie.
Założyłem że samochód powinien być 5 drzwiowy, z dużą ilością miejsca w środku, mieć w miarę tanie części zamienne jak na terenówki, diesel.

No i musi w środku w miarę jako tako wyglądać, to już wymogi dziewczyny ;)

Dużo czytałem, szukałem, przeglądałem inne tematy i jedynym rozsądnym rozwiązaniem wydaje mi się frontera b, 5 drzwiowa, diesel.

Doradźcie czy to dobry wybór, czy może jednak poszukać czegoś innego.
Pora kupić autko, za niedługo będzie bardzo potrzebne. Do tej pory do wszystkiego służyła vectra a, ale po sezonie rozp..przyłem w niej całe zawieszenie z przodu i z tyłu, nie licząc kosmicznego spalania po załadowaniu do niej 500-600kg.
Dzimbo
Nowicjusz

Miejscowość: kańczuga

14 Kwi 2011, 16:46

frota w dieslu to tak średnio, jeśli chcesz opla spójrz na Montereya, ciut większy ( są wersje 7mio osobowe) cena podobna silnik 3,1 isuzu w zasadzie niezajebliwy (w zasadzie do 96 to isuzu trooper, nawet w tej samej fabryce składane :wink: ) więcej "na haku" w razie czego, dostępność częsci nie najgorsza, wszystko w zasadzie dostępne w IC i JC od ręki lub w 2-3 dni :wink:
na seryjny zawias wchodzą kółka 265/75R16 a to już przyzwoita guma, ewentualnie cieńsza jak ktoś szerokiej ni lubi 235/85R15 ;) 32 cale w tym aucie to bardzo przyjemny rozmiar ;)
zobacz że każdu Monter ma też pełny ocynk budy ;) jeśli nie bity to nie znajdziesz rdzy na nim, większość nawet starych prezentuje się bardzo ładnie :wink: