Stiopa napisał(a):Często się tak zdarza że kilka producentów samochodów się ze sobą dogaduje i produkują to samo auto i sprzedają pod różnymi nazwami. Np Fiat Ducato/Peugot Boxer/Citroen Jumper to te same maszyny tylko różnią się nazwą. Jak i również Ford Galaxy/VW Sharan/ Seat Alahambra
z doświadczenia / "duży" Fiat z Francji
/ potwierdzam identyczność i zamienność części z wyjątkiem lamp,atrapy, tylnej klapy i znaczka airbagu kierowcy
tu w Europie taka wymiana doświadczeń dobrze służy,
jak z azjatyckimi układami nie wiem bliżej , Galloperek miał być Mitsu ale nie do końca to wyszło, bywa że słyszą że dzwoni , ale nie wiedzą w którym kosciele
ale róznie bywa ;
dwa lata temu przyszła pora żeby 10 letnie franc wahacze wymienić -kupiłem kpl
uwaga: niemieckie SWAG -po 12 mcach i 6 tys.km na OBt gość mówi że luz na gałce -mało z auta nie wypadłem
- poszukałem paragon, ale w hurtowni mnie zbyto bo nie miałem montażu w Aso
nadchodzi pora żeby to niemieckie Honeckera scheise
wypi...ć bo gumy Conti..zaczeło brać
szybciej niż pire włoskie
może małe rączki też robią pod niemieckie metki
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych