Jakie auto do 20 tys ?

16 Wrz 2008, 09:40

Witam głowie się nad kupnem auta do 20 tyś jak na razie jeżdżę chevrolet-em aveo z 2004 r z strasznie ubogim wyposażeniem a o silniku nie wspomnę 58km,lecz jest to auto moich rodziców (całe szczęście).Dodam na wstępie,iż w ogóle nie znam się na autach,moja życiowa pasja to elektronika :)

Moje wymagania :
-Moc ok 100 km
-Niskie koszty utrzymania i ewentualnej naprawy
-Wygląd cieszący oko :)
-Sensowne wyposażenie :)

Moje typy:
-Ford focus mk1
-Fiat stilo
(odnośnie tych marek usłyszałem rymowankę "ford jest g...o wort,a fiat to jego brat" ile w tym prawdy nie wiem)
-Renault Clio II
-Opel Astra II i Vectra B

Lecz nie ograniczam się tylko i wyłącznie do tych aut
choke
Nowicjusz

16 Wrz 2008, 12:30

Z tych które wymieniłeś na pewno bym odrzucił clio. Reszta jest akceptowalna, aczkolwiek za tą kasę mógłbyś poszukać jakiegoś japończyka albo coś z TDI, może octavia?
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

16 Wrz 2008, 13:50

Po pierwsze nie wiem co to TDI :) a po drugie to was proszę o jakieś konkretne propozycje :) bo sformowanie albo jakiegoś Japończyka tez mi nic nie mówi ;)
choke
Nowicjusz

16 Wrz 2008, 15:35

No dobrze, jakiej wielkości samochód Cię zadowoli? Wolisz młodsze mniej renomowanej marki, czy starsze lepszej? Ile km miesięcznie masz zamiar robić? Więcej w trasie, czy mieście?
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

16 Wrz 2008, 15:52

Będę przemierzać odcinki o najmniejszej długości ok 7 km a co do marki nie potrzebuje auta dla szpanu tylko takie aby się nim wygodnie jeździło i aby ładnie wyglądało na zewnątrz jak i w środku
choke
Nowicjusz

16 Wrz 2008, 16:28

A miesięcznie ile km będziesz robił?
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Rajdowy hat-trick Toyoty