Jakie auto do 3.500 zł?

06 Kwi 2014, 10:44

a nie lepiej szukać Felicji z 1,6?
Też miałem styczność z 1,3 i jak jechaliśmy we 4ch w trasę to dało radę, chodź bez rewelacji.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Kwi 2014, 10:54

120 km/h to i cc700 pojedzie :mrgreen: A tak na serio to jak już lepiej poszukać 1.6, też trwała jednostka, pochodzi z VW i tam chociaż wspomaganie było..
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

06 Kwi 2014, 11:00

Skoda Felicia to raczej autko nie dla mnie, nie podoba mi się i kojarzy mi się z okropnie wyglądająca skodą favorit. Jeżeli skoda to jedynie octavia, a na nią to mnie nie stać..

Panowie! Co myślicie o tym modelu? Wydaje się bardzo fajny, choć może mi się tylko wydawać, z zawodu jestem informatykiem a nie mechanikiem, więc moja wiedza jest znikoma, choć staram się na bieżąco łapać choć minimalnie temat samochodów :)

[link do oferty na Allegro wygasł]

Ewentualnie coś z Hondy, wiem, że łapie je rdza dosyć mocno, silnik 1.3 jest na gaźniku, ale wydaje się całkiem fajnym egzemplarzem:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

zastanawia mnie również ta: [link do oferty na Allegro wygasł] -> licznik cofany na pewno, bo w to nie uwierzę, że z takim przebiegiem jeszcze stoi na allegro.

Wiem, że troszkę przesadzam z wymaganiami, ale na prawdę nie da się do 3.500 znaleźć coś co będzie miało przyśpieszenie większe od taczki (skoda felicia odpada) i chociaż troszkę ładnie wyglądało i szło w parze z niską awaryjnością?

#edit.

[link do oferty na Allegro wygasł]

słowo 'okazja' od razu odrzuca, bo może to być okazja ale dla sprzedającego, jednak wczytując się w opis, auto wypada całkiem nieźle. I jest za 3200..
sweetnoise
Nowicjusz

Auto: Nie mam

06 Kwi 2014, 11:22