17 Lip 2016, 15:26
Bierz Accorda VII w kombi, te silniki potrafią być naprawdę oszczędne nawet w jeździe miejskiej (zasługa zmiennych faz rozrządu), bardzo dobrze znoszą gaz pod warunkiem regularnej (co 10 - 15 tys. km) regulacji luzu zaworowego (bardzo prosta czynność, dla wprawnej ręki 30 minut roboty, chociaż w VII jest cięższy dostęp, szczególnie mając wtryski LPG).
Kombi jest niesamowicie pojemne - zasługa bagażnika o bardzo prostokątnym kształcie.
Ceny części, hm, to zależy. Są tanie i są drogie zamienniki. Te tanie są tanie i wytrzymują kilka tysięcy kilometrów. Te drogie są drogie i wytrzymują 100 tys. km (przykładowo mowa o sworzniach). Stąd więc mit o częściach do Hondy - po prostu właściciele tych aut nie wpieprzają do nich byle czego. To samo z tarczami, klockami itd.
W tej kwocie masz polifta, znajomy ostatnio kupił z silnikiem 2.2 CDTi za 32 tys. zł, ale zdecydowanie bardziej polecam benzynę pod taksę, z LPG oczywiście.