maniek1986 napisał(a):VW/SEAT-a 1.4 140 KM a od roku modelowego 2015 150 KM i momencie obrotowym 250 nm dostepnym w zakresie 1400-4000 obrotow dostanie zadyszki w trasie . A Civic 142 KM z momentem 175 nm przy 4500 obrotow da rade w trasie ?!?! TSI zmiazdzy VTEC-a w trasie dynamika i spalaniem
Nic nie zastąpi pojemności, mówi to panu coś?
![Wink :wink:]()
Stara amerykańska prawda. Powiedz mi z łaski swojej, gdyby w amerykanach z lat 30 i 40 albo nawet w muscle carach typu Mustang z lat 70 montowali małe silniczki z turbo (technologia osiągalna w latach 70 tych, pamiętajmy że to USA) to czy przetrwały by do naszych czasów z oryginalnymi silnikami bez remontu? Nie musisz się zastanawiać bo od razu odpowiem - nie. Tak samo jest z 1.4 TSI i 1.8. Poczytaj najpierw co to jest pojemność silnika a potem wypowiadaj się o ekonomice napędu.
![Tak :yes:]()
Bo jak na razie widzę, że jesteś typowym polaczkiem (nie chcę tu nikogo obrażać zwłaszcza, że też wkurza mnie takie określenie), czczącym VAG na wieki wieków i czego by nie budowali
![Rolling Eyes :roll:]()