Jakie auto do 70 tysiecy?

27 Sie 2014, 14:38

maniek1986 jeśli dla Ciebie wyznacznikiem dobrego auta jest jakość wykończenia to może wtedy się zgodzę że wieśwageny i inne dziadostwa tej grupy są dobre :lol: :lol:.
I co z tego że dają 4lata gwarancji ? Mój znajomy miał najnowszego golfa właśnie z tym silnikiem 1.4 TSI ( nówka przebieg 30 tyś km) pojechał na wakacje do Hiszpanii i mu w trasie łańcuch pier...... i nawet mu tego na gwarancji nie uznali :lol: i musiał pokryć naprawę z własnej kieszeni i sprzedał ten szajs. Myślisz że ten silnik wytrzyma 200 k przebiegu bez kilku napraw ? A hondy 1.8 na pewno wytrzyma i jakość plastików i wykończenia jest dobra.
Edit: Tylu ludzi kupuję ten szajs może przez stareotypy bo że kiedyś golfy dobre to nie znaczy że zawsze będą.
Pozdro
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 569
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8

27 Sie 2014, 15:04

sanvean23 to Twoj kolega nieezle dal sie zrobic w ch... skoro kupil Golfa 7 1.4 TSI na lancuchu rozrzadu, bo tam montowane sa paski :lol: :lol: :lol: :lol: . Wiec nie dziwie sie, ze mu gwarancji nie uznali :D . Wiesz kto tu mowi o 200 tys. km przebiegu (choc te silniki prawidlowo serwisowane spokojnie tyle wytrzymaja) skoro autorka postu szuka nowego auta i robi rocznie jakies 13-15 tys. km. Wiec 200 tys. km to dla niej jakies 14 lat uzytkowania pojazdu. I nie porownuj jazdy silnikiem 1.4 140 KM z turbo do 1.8 142 bez turbo, bo to 2 rozne swiaty a jako nowe z salonu kosztja podobnie.
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

27 Sie 2014, 15:21

Po pierwsze mała pojemność i duza moc nic dobrego nie wróży, na niemieckich forach mozna poczytać juz sobie o awaryjności...

Problemy jakie dotyczą 1.4 TSI.
Pękanie tłoków wynik ubogiej mieszanki, wniosek lepiej nie chipować.
Problem z rozrządem, a dokładnie napinacze i łańcuch nie żaden pasek !

Od 2010r wprowadzono kilka poprawek. Jednak silnik ten nie został skonstruowany w celu pokonywania dystansów.
Spalanie w mieście 10litrów. Jeżeli zmienia się biegi do 2tys obr mozna zejść do 8. Jednak to nie jest dobre dla silnika.
Ogólnie konstrukcja skomplikowana sporo rzeczy tylko do ASO. Jako nowy póki na gwarancji można spróbować.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2014, 15:39

Noisy silnik stosowany w Golfie7/Leonie3/Octavi3/A3 to juz calkiem inny silnik niz stosowany w poprzednikach. Ma nawet inna pojemnosc a z poprzednikiem laczy go tylko nazwa. Poza tym w w/w autach zastosowano PASEK rozrzadu.
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

27 Sie 2014, 16:12

Zrozum, że jakiś turbowynalazek podobny do odkurzacza jest zerem w stosunku do porządnego japońskiego silnika bez turbo. 1.8 w Civicu przeżyje bez większego wkładu (oprócz wymian eksploatacyjnych oleju i filtrów) 1.4 VW po kilku remontach. Koncern ten nastawiony jest obecnie na tłuczenie bez opamiętania kasy za serwis swoich beznadziejnych silników a nie sprzedaży wiecznych samochodów. Spalanie też nie jest niższe. W trasie odkurzacz TSI dostaje zaduszki, przez co wzrasta spalanie
I na e wyrażaj się bo pójdzie ostrzeżenie
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14210
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2014, 16:52

maniek1986 podaj jakiś link odnoście nowej wersji TSI . A co sądzisz o 2.0TDI tez poprawili i jest OK??
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda Superb w wersji kombi
    Pierwszy egzemplarz nowej ŠKODY Superb w wersji kombi dla Klienta z Czech, został już wyprodukowany. Zbudowany w fabryce w Kvasinach samochód posiada silnik 2.0 TDI i biały lakier nadwozia. ŠKODA Superb ...

27 Sie 2014, 18:12

Oj nie jest latwo z wyborem, bede musiala pojezdzic po salonach i poogladac. Koniec roku to chyba dosc dobry czas-rabaty. A moze uda mi sie znalexc jakies auto demonstracyjne-chcialabym, aby bylo jak najlepiej wyposazone. Teraz mam 3 faworytow-hyundai i30, seat leon i nowa meganka.
Nikalc
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 17 03 1994
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Hyundai i30
Silnik: Crdi 1.6
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

27 Sie 2014, 18:49

A nie bierzesz pod uwage Hondy Civic z 1.8 140KM i-vtec?? To doskonały silnik i dobry samochód.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2014, 19:02

Wizualnie mi sie nie podoba
Nikalc
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 17 03 1994
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Hyundai i30
Silnik: Crdi 1.6
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

27 Sie 2014, 19:07

Wizualnie mi sie nie podoba
Nikalc
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 17 03 1994
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Hyundai i30
Silnik: Crdi 1.6
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

27 Sie 2014, 19:22

Noisy prosze bardzo:
http://vwgolfvii.blogspot.com/2013/02/silniki.html
http://forum.autokult.pl/ogolne-forum-s ... -z-1-4-tsi
ponadto dlugodystansowy test na 100 tys. km Auto Swiat, ktory Golf 6 1.4 TSI ze starym gorszym silnikiem zaliczy na 6 nie notujac zadnej awarii silnika. O 2.0 TDI sie nie wypowiadam, bo nie jest to przedmiotem tematu.
Mike1735 silnik VW/SEAT-a 1.4 140 KM a od roku modelowego 2015 150 KM i momencie obrotowym 250 nm dostepnym w zakresie 1400-4000 obrotow dostanie zadyszki w trasie :lol: :lol: :lol: . A Civic 142 KM z momentem 175 nm przy 4500 obrotow da rade w trasie ?!?! TSI zmiazdzy VTEC-a w trasie dynamika i spalaniem. No i mowimy o aucie NOWYM a z przebiegiem 13-15 tys/rok jaki deklaruje autorka postu to wydaje mi sie, ze jak TSI osiagnie poziom zuzycia to pewnie zapomni juz ona, ze takie auto miala.
Nikalc SEAT>Hyundai, wiem, bo mam w najblizszej rodzinie nowego I30 w kombi. Poza tym lartwiej i drozej go bedzie mozna sprzedac. Z I30 moga rownac sie biedniejsze wersje Leona, bo FR jest niezle wypasiony. Megane w porownaniu z konkurencja to juz przestarzale auto.
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

27 Sie 2014, 19:47

O czym my tu dyskutujemy? 1.4 TSI to dno.. czy pasek czy łańcuch to i tak walnie, chleje tyle oleju co paliwa.. :lol: Pali po 12l w mieście, w trasie nie daje rady. Turbo siada, zbiera się nagar. Zacierają się silniki... :lol: :lol: :lol:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

27 Sie 2014, 19:56

Koniu wiesz to z doswiadczenia czy gdzies wyczytales?? 12 w miescie chyba przy kreceniu spod swiatal do czerwonego pola na obrotomierzu :D. Jak wczesniej napisalem tsi>vtec w trasie, spalanie i elastycznosc :)
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

27 Sie 2014, 20:04

Z doświadczeń, jechałem tym pożal się Boże "silnikiem"
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

27 Sie 2014, 20:09

maniek1986 napisał(a):VW/SEAT-a 1.4 140 KM a od roku modelowego 2015 150 KM i momencie obrotowym 250 nm dostepnym w zakresie 1400-4000 obrotow dostanie zadyszki w trasie . A Civic 142 KM z momentem 175 nm przy 4500 obrotow da rade w trasie ?!?! TSI zmiazdzy VTEC-a w trasie dynamika i spalaniem
Nic nie zastąpi pojemności, mówi to panu coś? :wink: Stara amerykańska prawda. Powiedz mi z łaski swojej, gdyby w amerykanach z lat 30 i 40 albo nawet w muscle carach typu Mustang z lat 70 montowali małe silniczki z turbo (technologia osiągalna w latach 70 tych, pamiętajmy że to USA) to czy przetrwały by do naszych czasów z oryginalnymi silnikami bez remontu? Nie musisz się zastanawiać bo od razu odpowiem - nie. Tak samo jest z 1.4 TSI i 1.8. Poczytaj najpierw co to jest pojemność silnika a potem wypowiadaj się o ekonomice napędu. :yes: Bo jak na razie widzę, że jesteś typowym polaczkiem (nie chcę tu nikogo obrażać zwłaszcza, że też wkurza mnie takie określenie), czczącym VAG na wieki wieków i czego by nie budowali :roll:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14210
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004