mechanicznie jota w jote
czesci z zamieników z dnia na dzień
zacytuje wypowiedż kumpla który siedzi w
4x4 od dawna i wiele aut miał "monterey jedyne auto w którym oprócz czesci eksploatacyjnych zrobisz ponad 40 tyś bez problemu, żadnym patrole tego nie osiągniesz"
szczerze ja swojego nie mam długo, i ma kilka rzeczy do zrobienia, ale naprawde fajne auto.
Kilka przykładowych cen
Rozrząd z pompą wody (pasek contitech, pompa asin, rolki RuVill czyli wszystko górna półka) - 100 zł
Komplet hamulców (tarcze przód TRW, tył tarczobeny ABS + klocki TRW około 600 zł
Filtr oleju - knecht 15 zł
Filtr powietrza Mann - 25 zł
Filtr Paliwa - 30 zł
Komplet sprzegła (tarcza, docisk, łozyko) LUK/Sasch?Valeo - około 1000 zł
Drązek kierowniczy z końcówką Febi około 150 zł
łaczniki stab ok 57 zł
Manualne sprzegi AVM 515 zł
Bez liftu wchodza opony 32/10,5r16 BFG KM2 (seryjnie jakieś 235/65R16)
to tak na szybko co pamiętam