Z używanymi 2 drzwiówkami jest taki problem,że są droższe gdy model i marka są "kultowe". Natomiast auta popularne w tych wersjach nie odbiegają od standardu średnich cen. Trochę wyższe ceny mogą mieć specjalne pakietowe wersje jak np w Oplu OPC ale to też zależy od stania 'zachowania" auta w swej pierwotnej postaci. Jeśli ktoś już "poprawiał" fabrykę i to czasem w półamatorski sposób,to niestety tylko auto traci na wartości.
Na twoim miejscu szczególną uwagę zwracałbym przy kupnie takiej wersji (szczególnie w mocniejszych wersjach silnikowych) na to czy aby ktoś nie korzystał na maksa z możliwości auta...
Często oprócz zmęczonego mechanicznie silnika i skrzyni dochodzi tutaj do spotkania się z naprawami blacharskimi,gdyż przy agresywnej jeździe naprawy są bardzo prawdopodobne. Dyskwalifikującym elementem jak dla mnie byłoby np. obniżenie zawieszenia,dziwne filtry pod maską czy inne chipy... Takie auto jest to potencjalna skarbonka. Najlepiej znaleźć egzemplarz zachowany w swej cywilnej -fabrycznej postaci.