Jakie auto do ok. 30 tys?

28 Lip 2017, 16:52

Witam forumowiczów,
Na wstępie chciałbym poinformować, że jestem raczej zielony jeśli chodzi o samochody, prawo jazdy mam dopiero od stycznia tego roku. Jednak niedługo zaczynam studia w odległym o 200km mieście i razem z rodzicami podjęliśmy decyzję o kupnie auta.
Trasę, jaką będę pokonywał to głównie droga ekspresowa, no i oczywiście miasto, więc raczej bardziej odpowiadał by mi silnik benzynowy.(przebiegi góra 20k/rocznie)
Moje "wymagania" to:
- mała awaryjność, tania eksploatacja
- spalanie do ok. 10 litrów
- dynamiczność jako taka
- ogólnie pojęty komfort (przyjemna jazda 130-140 km/h)
- czujniki parkowania tylne mile widziane :D
- rocznik mniejszy niż 2007

Chciałbym by cena nie przekroczyła 33 tys.

Auta, na które zwróciłem uwagę:
- honda civic VIII 1.8 140km w sedanie
- renault megane III 1.4 130km
- ford focus 1.6 125km
- opel astra j, ale nie wiem jaki silnik

Obecnie mamy w domu toyotę corollę 1.6 w benzynie z 2007r. i oczekuję auta o w miarę podobnej charakterystyce :)

Znalazłem 2 ogłoszenia z w/w aut i chciałbym poznań opinię osób bardziej doświadczonych ode mnie :)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

mexos
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 1-2017
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Nie mam

31 Lip 2017, 07:39

Najfajniejszy (dynamika/ekonomia) silnik benzynowy wśród wybranych przez Ciebie aut ma Honda Civic VIII i to w nią bym, na Twoim miejscu, celował.
Renówka ładna, Civic ma za sobą jakąś przygodę (niezaznaczona opcja "bezwypadkowy").
hondziarz
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 8
Auto: honda

17 Sie 2017, 13:12

Witam jeszcze raz po dłuższych poszukiwaniach, wpadłem dzisiaj na interesującą ofertę Hondy i chciałbym poprosić forumowiczów o opinię czy warto:
mexos
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 1-2017
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Nie mam

17 Sie 2017, 13:18