Jakie auto dostawcze do 40k netto kupić

02 Wrz 2016, 12:01

Witam

Jestem totalnie zielony , a potrzebuję kupić dostawczaka, dziennie może będzie robić z 60km max, będzie wozić długie rzeczy, np belki 2 metrowe ale nie ciężkie, od czasu do czasu (raz na kwartał/pół roku) jakaś dłuższa trasa (500km), głównie do jeżdzenia po mieście. Jeżeli byłaby opcja 7 siedzeń to byłby bonus ale nie konieczny. Co polecacie ?
Zachmaniak
Obserwowany

Auto: Ferrari
1

13 Paź 2016, 18:16

Zachmaniak napisał(a):dziennie może będzie robić z 60km max, będzie wozić długie rzeczy, np belki 2 metrowe ale nie ciężkie, od czasu do czasu (raz na kwartał/pół roku) jakaś dłuższa trasa (500km), głównie do jeżdzenia po mieście
Krótkie odcinki to problemy z dieslem. Myślałeś może o jakimś VANie plus przyczepka?
VANa możesz kupić w benzynie założyć LPG (niskie koszty utrzymania) na plus może być że będziesz miał auto siedmioosobowe :)
Przyczepka standardowa ma zazwyczaj dwa metry długości, ale można kupić trochę dłuższą z plandeką i będziesz miał spokój.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
0

14 Paź 2016, 12:30

Opel Vivaro, ale w nim w opcji z kabiną dla 5os (niestety nie 7), jest 190cm miejsca, także na ukos powinno się dać przewieźć 2m. Jest opcja z benzyną 2.0 (lepsze rozwiązanie na krótkie trasy), ale przy tych przebiegach diesle też już powinny sobie radzić.
pazikkarol
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 06 2005
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Mazda 6
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2008
0

27 Lis 2016, 15:50

Hej
raczej konkretnego modelu nikt Ci nie poda (chyba że ktoś ma na sprzedaż). Co do samochodów dostawczych to modeli jest więcej niż można to sobie wyobrazić, wszystko zależy od potrzeb.

Przykładowe samochody dostawcze:
- Fiat Doblo
- Citroen Berlingo Multispace
- Mercedes Vito