Jakie auto kupic do 15 tys??

18 Lip 2010, 09:54

Witam:) mam zamiar kupic auto do 15 tys zł i niewiem jakie. napewno ma to byc sedan,niekoniecznie diesel bo benzynka tez moze byc,napewno klima bo to moim zdaniem jest rzecz konieczna i to chyba wszystko pozdrawiam i dzieki
cyc
Początkujący

Miejscowość: rybnik

18 Lip 2010, 11:05

Mitsubishi Carisma
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Dragus
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: ..:>>.?

18 Lip 2010, 16:08

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
Konsar008
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Północ

19 Lip 2010, 00:35

Określ się jakim kierowcą jesteś i czego oczekujesz od auta.

Na pierwszy rzut daję dośc ryzykowne propozycję, jednak mnie osobiście ujmujące.

Laguna II dCi
Mondeo mk3 raczej TDDI
Omega B FL V6+LPG
jacek04
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kłodzko

19 Lip 2010, 17:36

jestem młodym kierowca mam 21 lat i chciałbym samochod do poruszania sie na codzien. najbardziej jak by był w sedanie bo chodzi mi głównie o wyglad
cyc
Początkujący

19 Lip 2010, 17:51

To ja polecam Peuguot 406. Oprocz tego ze ladnie sie prezentuje i posiada troche bajerów (w tym klima) to jest niedrogi.

[center]Zdjęcie[/center]
młody_driver-19
Nowicjusz

Miejscowość: s-dzin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

[2018] Mercedes klasy A
    Mercedes pokazał kolejną generację klasy A. Silniki, które będą dostępne to m.in. 1,4 turbo 163KM (A200), 2,0 turbo 220KM (A250) oraz 1,5 diesel 116KM (A180d). Później paleta ma się rozszerzyć. Moim zdaniem ...

19 Lip 2010, 17:56

a jak z awaryjnascia tego peugota??
cyc
Początkujący

19 Lip 2010, 18:11