Jakie auto kupić do 15 tyś

29 Lip 2013, 18:26

Witam:)
Na początku chciałbym dodać że od niedawna jestem kierowcą.
Szukam auta głownie dla siebie ale jego "użytkownikiem będzie też moja mama" która baaardzo rzadko jeździ w ostatnich latach zrobiła może z 50km autem... Chcą mi się dorzucić do auta tylko pod tym warunkiem :)
Obecnie użytkuje "Mondziaka" lecz szukam teraz chyba czegoś bardziej oszczędnego bo cena benzyny i spalanie mnie przeraża:/ dodam że od marca do dziś zrobiłem już ok 7 tyś km.
Nie szukam jakiegoś super szybkiego auta, szpanerskiego... Raczej chyba czegoś większego , aczkolwiek podoba mi się też Audi A3... Nie szukam auta z żadnego konkretnego segmentu:) Dodam, że na motoryzacji się prawie w ogóle nie znam.
Szukam auta dość oszczędnego i przede wszystkim taniego w eksploatacji i ewentualnej naprawie :)
kamil24111
Nowicjusz

Prawo jazdy: 26 01 2013
Przebieg/rok: 19tys. km
Auto: Ford Mondeo mk 4
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

30 Lip 2013, 16:36

A co byś powiedział na Corollę Verso 1.4 D4D dieselek. Przykład [link do oferty na Allegro wygasł] Myślę że będzie ekonomiczne nie najmniejsze, a i Mamie powinien się spodobać :)

Samochody raczej trwałe i jak na bieżąco się wszystko robi to można długo cieszyć się bezawaryjną jazdą.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

30 Lip 2013, 18:17