Jakie auto kupić ? - do 5 000

22 Mar 2008, 02:31

Witam, temat jak wiele innych na tym forum. Sporo się naczytałem zanim zdecydowałem się napisać ten post.

Sytuacja wygląda tak : dopiero co dostałem prawko i rozglądam się za czymś tanim,w miare bezawaryjnym, z tanimi częściami, za czymś co będzie mało palić (jazda praktycznie tylko w mieście, czyli obowiązkowo musi być zagazowany).

Prawko mam od miesiąca, mam 21lat - tak więc moje pierwsze autko musi być tanie w utrzymaniu, mowa tu oczywiście o OC, bo nie chce kupić auta za 5k i po 3-4 latach tyle samo zapłacić za OC. Pozatym jestem studentem.... wiec co tu dużo gadac.

Tak więc po przestudiowaniu sporej ilości postów doszedłem do następujących typów :

- Fiat CC (cholernie mały :/ ale za to OC również niskie)
- Fiat UNO (OC nadal niskie, silnik w porywach do 1.0l, sytuacja wygląda lepiej, bo autko jest większe i ma chociaż schowek po stronie pasażera)

- Deawoo Tico (troche małe, ale wydaje mi się lepsze od CC)
- Deawoo Matiz (podoba mi się to autko, ale czy nie jest ono zbyt "damskie" ?)

Zaznaczam, że chciałbym w to autko włożyć jak najmniej bo z kasą sie nie przelewa :/ Pozatym, fajnie by bylo chociaz te 4 latka pojezdzic, az stuknie 25lat.

Tak więc - Co wybrać ?
sl4sh
Nowicjusz

22 Mar 2008, 12:34

Suzuki swift - mało pali w miarę bezawaryjny no i moim zdaniem wcale nie damski
NFSU9
Aktywny

Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

22 Mar 2008, 12:46

hm.. no calkiem fajne autko, ale jak z ceną części ? No i czy jest sens szukać Swifta do 5 000zł ? Tzn chodzi mi o to czy do tego progu cenowego to nie są same zajechane i sypiące się szmelce.
sl4sh
Nowicjusz

22 Mar 2008, 15:01

Ja proponuje Forda Fieste jest dobrym Autkiem i ma wspaniale zawieszenie. I nie jest drogi w utrzymaniu.
333333
Nowicjusz

22 Mar 2008, 18:42

co do Fordów i Opli to slyszalem ze te starsze roczniki ktore sa w moim zasiegu to przewaznie ruda(rdza) zjada :/
sl4sh
Nowicjusz

22 Mar 2008, 19:30