REKLAMA
Sam zobacz jak ciężko kupić takie Audi w porównaniu z C klasą. Nie tak dawno widziałem totalne bum na te Audice. Co chwila przemykała koło mnie sprowadzona A4 B6. Są bardzo cenione i poszukiwane. Ciekawe dlaczego...
fiko7, to słucham jakie są inne europejskie marki premium. Oświeć mnie...
"Marki klasy premium są to marki, za których produkty
klienci sa gotowi zapłacić więcej (premium) niż za podobne produkty
innych marek, nie uważanych w powszechnym odbiorze za premium.
Podkreślam słowo "produkty", bo wszystko jedno czy tymi produktami
będą kanoniczne V8 + napęd na tył, automat i skóra czy np. C klasa z
dyzlem, Smart, albo fotelik samochodowy czy perfumy Ferrari. To jest
premium. Siła marki. Nieważne czy zbudowana latami ciężkiej pracy
czy reklamą. Takie mamy parszywe czasy. Dlatego mieszanie do tego
elementów wyposażenia czy klas samochodów nie ma sensu. Premium może
być w każdej klasie, nie tylko wyższej i luksusowej. Dajmy na to
odkurzaczem premium jest Rainbow "
ACSznycel napisał(a):A najnowsze A3=najnowszy Golf=najnowsza Octavia=najnowszy Leon (płyta podłogowa, silniki itp)
O tym też już mówiłem. Taka polityka koncernu, żeby zapełnić jak najbardziej rynek. Sam jestem już w szoku na co tyle modeli. A1, A2, A3, A4 itd. Już planują A9. Chodzi o to, żeby ich auta znalazły jak najwięcej klientów. Każdy znajdzie coś dla siebie i kobietka stylowe autko do miasta i prezes limuzyne.
Fakt, że dzieli płytę podłogową z tańszymi braćmi jest niepodważalny i już chyba rozumiem, że to Was najbardziej boli bo dalej dyskusja opiera się na zabraniu Audi tytułu klasy premium z racji tego, że ma tańszych braci innych marek...
Dalej odsyłam do definicji (nawet wkleiłem)...