REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tomas76 napisał(a):Przykładowo jeśli będzie chciał sprzedać je za lat kilka a będzie już za stare na export to straci potencjalnych kupców z krajów WNP, a to oni będą wtedy zainteresowani takim tanim wozem.
Tomas76 napisał(a):Jakieś argumenty czy tylko tak Ci się wydaje?
Paczkowski napisał(a):przeważnie większe szanse na korozję
Paczkowski napisał(a):przeważnie chociaż to nie jest standard większe przebiegi, a co za tym idzie usterki
Paczkowski napisał(a):sparciałe uszczelki, skorodowane śruby
Paczkowski napisał(a):coraz częstszy trend u mechaników przyjmowania do napraw aut nie starszych niż np 2007 rok
Paczkowski napisał(a):niższa wartość rynkowa
szybki napisał(a):Gdzie masz taki trend ?
Paczkowski napisał(a):Znasz kogoś pomijając jakieś klasyki/sportowe gdzie ktoś użytkuje starocia i zmienia na jeszcze starszy?
szybki napisał(a):A ile kosztuje a3 1,6 fsi i takie samo starsze 1,6 MPI ? I teź poradzisz brać nowsze ?
Paczkowski napisał(a):miałbym wybierać pomiędzy przeważnie skorodownym A3 8L z pożerającym olej 1,6 mpi a w lepszym stanie A3 8P 1,6 FSI to wybieram ten drugi
Widzę że specjalnie wyszukujesz skrajności żeby przypieczętować swoje argumenty a to nie o to chodzi, no i też nie chodzi o czyjeś "widzi mi się" tylko o fakty jakie są, tak jak napisałem kilka postów wyżej.