JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 11:37

Również polecam audi 80 nie do zajeżdżenia.... seat toledo też ciekawa propozycja a bmw za ta kase szrot raczej moze jakas mazda 626 starszej generacji stary accord....
nitro
Zaawansowany

Miejscowość: znikąd

31 Lip 2010, 12:08

emilo222 napisał(a):ofc ale co do jazdy mam jakieś doświadczenie kilka tys.km bez prawka po okolicy wiec nie straszna mi zima pozatym jeźdze z umiarem

Ty to nazywasz doświadczeniem ??? Wyrasta kolejny mistrz prostej z ogromnym doświadczeniem w BMW. Obyśmy nigdy nie spotkali sie na drodze.
AreBie
Aktywny

Miejscowość: NML

31 Lip 2010, 23:30

znam duzo osob co nie maja prawka a jedza lepiej niz ci co maja chyba znacie takie osoby?
ja bynajmniej znam i to wszystko mlode roczniki
Papież? A ile on ma dywizji?

J. Stalin
emilo222
Aktywny

Miejscowość: kuj-pom inowrocław

31 Lip 2010, 23:42

Zły tok myślenia, to nie jest doświadczenie. Ja mam przejechane bardzo dużo km i wiem, że nie jestem kierowcą z doświadczeniem. Doświadczonym kierowcom może być Twój tata, ale nie Ty :)
BMW odpada, za te pieniądze kupisz chyba tylko karoserię :D
Jak wymienił barol91
Renault 19
Golf mk2 (mogę Ci coś więcej opowiedzieć na jego temat)
Może peugeot 205/106
- Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
Siwy600
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bielsko-Biała
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

31 Lip 2010, 23:47

co do auta to juz zastanawiam sie nad HYDRO xm vs xantia na ktore moge przeznaczyc ewentualne wiecej niz 3k ale zalezy mi jak naj taniej zakupic auto poniewaz z kupnem auta wiaze sie rejetracja/oc/wymiana plynow/jakis czesci no i jakiegos tungu optycznego car audio z czasem

J. Stalin
emilo222
Aktywny

31 Lip 2010, 23:54

Ziomek, najpierw zainwestuj w słownik :)