Jakie auto kupić

12 Gru 2010, 17:15

Siemano... Niedługo kończę 18 lat mam troche kasy odłożone na samochód..i tu nasuwa się pytanie jaki:
1.Najlepiej z napędem na tył
2.Żeby się prezentował(miał wygląd)
3.miał moc do driftu na pustych parkingach
4.i nie był za drogi ^^

I nie piszcie że jestem młody i za szybkie samochodu to jak piorun w drzewo.
Jeżdżę od 8 roku życia i miałem już kontakt z niebezpieczeństwem. ściślej mówiąc wiem co wolno a czego nie... gdzie można poszaleć a gdzie nie
4li93
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

12 Gru 2010, 17:40

Ile masz kasy odłożone na samochód? Jak priorytetem ma być frajda z jazdy to BMW, seria 3er najlepiej się nada.

EDIT: Ehh... dopiero teraz widzę, że to ten sam dzieciak co z tematu ze skyline... zrób prawko najpierw.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

12 Gru 2010, 17:54

Dzieciak Dzieciak.... a Ty ile masz lat... też miałeś kiedyć 17 lat i chcialeś mieś własną fure...
4li93
Nowicjusz

12 Gru 2010, 18:09

No chciałem, ale najpierw się skupiałem na tym aby do niej dorosnąć, czyli zrobić prawo jazdy na przykład, a nie zaczynałem od zawracania dupy na forum.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

12 Gru 2010, 18:53

Pierwsze się o Sky'a pyta lub EVO a teraz wyjeżdża że kasy nie ma :shock: ..... łosz ludzie nic tylko ręce załamać. Weź sobie klasycznego potwora RWD czyli 126P i szalej... bo to że Ty jeździsz od ósmego roku życia to nic nie znaczy i na pierwszym poślizgu strzelam... RÓW :lol:
MordaS13

12 Gru 2010, 19:32

1.Gdzie napisałem że nie mam kasy ??
2.To że napisałem że jeżdżę od 8 roku życia nie oznacza że jestem kozakiem na drodze
3.Po prostu myślałem że dowiem się czegoś przydatnego na forum ale widzę że jak ktoś pisze -18 to już go ignorują
4li93
Nowicjusz

12 Gru 2010, 19:45