galakty napisał(a):Jeden lubi jabłka, drugi pomarańcze. Sorry ale w takim aucie przy takiej mocy e-CVT wyje i nie jedzie. Tak wiem spod świateł jest pierwsza
Ja jestem tutaj tego samego zdania co Bartek z Autowizja, mówił wprost co sądzi o hybrydzie.
Czyli nie jechałeś ale spoko ja szanuje Twoje poglądy tylkoże najpierw się przejedź spokojnie/szybko i wtedy będziesz popierać Bartka z czegoś tam
Jestem w stanie założyć się o flaszkę że szybciej zmienisz zdanie niż o autach z Francji
Co do hybryd prawda jest taka. Ze startu eliminują o wiele mocniejsze auta, przy spokojniej jeździe gdzie prędkość rośnie razem z obrotami nie ma żadnego wycia. Wycie pojawia się przy mocnym duszeniu szczególnie przy większych prędkościach. Przy normalnej jeździe jest ok. Mi osobiście przeszkadzało jak jechałem 140km/h na autostradzie i nagle wyskoczył mi maruder wtedy żeby odzyskać prędkość musiałem poddać swój słuch wyciu przez tyle sekund ile odzyskiwał prędkość.
Dla niespokojnych duchów jeżdżących on/off wycie występuje bardzo często i faktycznie jest upierdliwe szczególnie przy prędkościach powyżej 150km/h do vmax czyli około 181km.h (licznikowe 190km/h).
Natomiast dla osoby spokojnej nie ma płynniej jadącego napędu dającego spokój jazdy szczególnie jak zestawimy hybrydę z manualem albo wszelkiego rodzaju skrzyniami dwusprzęgłowymi.
Dla tego i tak przez zakupem hybrydy trzeba się nią koniecznie przejechać w różnych warunkach drogowych.
Oczywiście piszę o małych hybrydach r4 bo przy 2,5h (rav,lexus is, camry) jest już stanowczo lepiej a przy V6 jest gitarowo.
Dzonzi napisał(a):co myślicie o tej maździe w benzynie? Podobno dobry, bezawaryjny silnik.
Fajna opcja, sprawdzić rdzę nie podchodząc aptekarsko do spalania wolałbym niż hybrydę szczególnie 1,8.