Witam,
chciałbym Was prosić o pomoc.Otóż poszukuję informacji o tym, jakie auto posiadające instalację gazową WARTO zakupić (mowa o samochodzie osobowym) - koszt to 2-3 tysiące złotych - tyle mogę wydać.
Dziękuję za odpowiedzi.Czy golfa 2. warto wobec tego kupować - słyszałem różne opinie, podobno nie są warte swojej ceny?...niestety nie znam się na motoryzacji - przywołuję to co inni mówili.
Z tego co wiem golfy 2 są całkiem przyzwoite jeżeli chodzi o niezawodność i naprawy. Zauważ że audi 80 trochę pali. Tyle w nim dobrego że też jest golfopochodny i naprawy takiego auta są na prawdę tanie.
Golf2 też sporo spali, może 1.3 jeszcze jako tako... ale to taczka. Jakiś czas temu jeszcze byś nigdy nie dostał w zadowalającym stanie audi/passat B3 za 2-3tys, może się pozmieniało.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
Obowiązek opon zimowych – czy istnieje i kiedy należy założyć zimówki? Niektórzy kierowcy mogą przed nadejściem zimy zastanawiać się, czy zmiana opon jest obowiązkowa. Wiąże się to z dylematami, jak chociażby to, czy za jazdę na oponach letnich zimą można dostać mandat, czy może lepiej ...
Lexus w Polsce. Jak to się wszystko zaczęło? Wymagający kierowcy ze Stanów Zjednoczonych mogą się cieszyć Lexusami od 1989 roku, ale w Polsce marka zyskała prawdziwą popularność dopiero w XXI wieku. Jak zaczęła się historia Lexusa w Polsce, gdzie zlokalizowany ...
Nie przesadzajmy, ford nie jest taką ruiną, aczkolwiek również nie mogę go polecić z czystym sumieniem. Najlepiej chyba jakbyś zrezygnował z gazu i kupił cc, tico itp. jeżeli odnajdziesz się w takim wozidełku...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
wampir1717 napisał(a):dlaczego koledze tico proponujecie zeby blacharke robił co rok. a po drugie to moim zdaniem to jest bardzo mały samochód. juz lepiej tego golfa 2
nie golf za 2k wogole nie będzie gnił