Jakie auto? Prosze o pomoc.

26 Mar 2012, 19:21

Mam problem. jestem dosc mlodym kierowca. mam 6 tysiecy ale kompletnie nie mam pojecia jakie auto kupic. napewno wiem ze chce diesla. Prosze o pomoc. najlepiej zeby bylo niezawodne i tanie w eksploatacji
swistak192
Nowicjusz

Prawo jazdy: 13 10 2011

26 Mar 2012, 19:32

A i jeszcze dodam ze najlepiej jakby bylo to auto takie bardziej uniwersalne. cos w stylu golf 3
swistak192
Nowicjusz

26 Mar 2012, 19:37

W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Za górami za lasami ;)

26 Mar 2012, 19:56

mysallem o czyms wiekszym. typu opel vectra passat golf. cos tego rozmiaru.
swistak192
Nowicjusz

26 Mar 2012, 20:08

Kup VW passata 1.9 TDI - moc wg gustu lub Volvo 850.
Jednego i drugiego nie zajedziesz. Jedno i drugie to jest VW (tak, tak - volvo produkowane jeszcze przed nowym tysiącleceim jest tak Szweckie jak parówki są mięsne :mrgreen: ). Także jedno jak i drugie jest oszczędne, z czego volvo ma jednak trochę lepsze wykonanie.
Rodney
Początkujący

26 Mar 2012, 20:15

Rodney: ale o ktora konkretnie wersje passata ci chodzi?
swistak192
Nowicjusz

26 Mar 2012, 20:35

A jaką tam chcesz. Może być kanciak ( [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ) lub po lifcie( [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ).

Linki dałem poglądowe - pierwsze z brzegu, które mi się wyświetliły.
Na twoim miejscu wybrałbym volvo. Miałem passata i obecnie mam Volvlo 850 2.5 diesel 140 kucyków i między passatem a volvo jest naprawdę spora różnica - chociażby w wykonaniu. Mi się akurat trafiła perełka :D - obecnie 250 000 km przebiegu (oczywiście nie cofanego), pełna książka serwisowa, karoseria nie zniszczona, bogate wyposażenie, silnik w idealnym stanie, no normalnie biały kruk :mrgreen: :lol: