Jakie auto rodzinne do max 15000 tys.??

01 Lis 2009, 13:36

Witam wszystkich forumowiczów :wink:

Jestem tu całkiem nowa i "zieloniutka" no i mam problem :lol:
Mam nadzieję, że znajdzie się tutaj dobra duszyczka, która wspomoże kobietę w potrzebie :mrgreen:
A więc do rzeczy:
Potrzebuje autko dla 4 os rodziny, w tym 2 małych dzieci czyli 2 foteliki w aucie muszą się bezproblemowo zmieścić. Chciałabym, aby było przede wszystkim mało awaryjne, rocznik najlepiej w okolicy 2000, no i chyba na gaz było by fajnie, bo taniej ;) Budżet to max 15000zł. W tej chwili mąż (kompletny laik w sprawach motoryzacyjnych :mad: ) przegląda oferty dot Chryslera Voyagera. Faktycznie ładne duże, pojemne autko, ale roczniki słabe w tej cenie no i z tego co doczytuję to awaryjne :( Mi osobiście podoba się z większych aut Citroen Xsara Picasso. Dużo bogatsze wnętrze, klima (upalne lato z maluchami w aucie to ważny aspekt), za te 15000 spokojnie dostanę rocznik 2000 z gazem. Pytanie tylko czy warto, i czy nie będę potem miała skarbonki zamiast samochodu... :roll:
Tak więc liczę na wypowiedzi właścicieli w/w aut i ich obiektywne opinie :lol:
Tudzież może polecicie mi jeszcze jakieś inne fajne auto pasujące do moich "wymogów".
Serdecznie pozdrawiam !!
Ostatnio edytowany przez Tiili, 01 Lis 2009, 19:36, edytowano w sumie 1 raz
Tiili
Nowicjusz

Miejscowość: pomorskie

01 Lis 2009, 14:15

Dobrych duszyczek ci dzisiaj tutaj niewiele bo wszystkie na cmentarzu i te żywe i te żywe inaczej,ja akurat jestem duszyczką żywą i nie dobrą :twisted: !Pytasz o te autka?! Chryslera sobie odpuść ,Xsara Picasso jest lepszym samochodem a jeszcze lepszym Opel Zafira ale tylko ciut-ciut.Wybieraj Madame a dowiesz się wszystkiego :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

BMW Concept X1 2008