Jakie auto rodzinne za 10 tyś

27 Paź 2009, 14:54

Witam. Rozglądam się za autem typu kombi, w dieslu za około 10 tyś. Myślałem nad Opelkiem astra albo wv passat, golf kombi. Wiem że roczniki za tą cenę nie będą rewelacyjne, ale może polecicie coś dobrego z tej cenie. Powiem, że nie zależy mi aż tak bardzo na full wyposażeniu...bardziej wolałbym autko bezawaryjne i niskie w utrzymaniu.
Proszę o podpowiedzi.
Ostatnio edytowany przez segro, 27 Paź 2009, 18:20, edytowano w sumie 1 raz
segro
Nowicjusz

27 Paź 2009, 16:28

A czy to musi być kombi? Bo za taką kasę można kupić Lanosa w bdb stanie.
skóra
Początkujący

Miejscowość: Poznań

27 Paź 2009, 20:24

Oj Lanosa mam jeszcze na podwórku z 98 1.5 sohc z gazem...sypie sie w nim wszystko od instalacji elektrycznej po silnik.
segro
Nowicjusz

27 Paź 2009, 20:41

Jeśli potrzebujesz czegoś naprawdę niezawodnego to polecam VW Passata B4 1.9 TDI.
Sam jeżdżę takim od około 2 lat, i jak na razie poza, wymianą części eksploatacyjnych typu oleje/filtry/klocki hamulcowe, jedyne co przy nim robiłem to wymiana łożyska i linki od ręcznego, co zresztą też jest winą zużycia. Przejechane mam ponad 630k km, chyba nawet bliżej mi już do 640k km i nie mam żadnego problemu z samochodem. Spalanie też nie jest duże, bo śmiało mogę powiedzieć, że w tych 6-6-5 litrach to na 100 % się mieszczę.
Za te pieniądze możesz kupić bardzo dobrze wyposażonego, no i Ci jeszcze pewnie zostanie.
Miraku
Początkujący

Miejscowość: Rogoźno

27 Paź 2009, 21:32

Ja mam do sprzedania passata b4. Na polskich blachach, full opcja itp ;) 100% sprawny. Jak coś to pisz :)
pawel90
Nowicjusz

Miejscowość: wrocław

27 Paź 2009, 23:59

pawel90 a czy mozna dostac Passata B4 za około 8 tys. w benzynie?
bartek0386h
Początkujący

Miejscowość: Mazury
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

28 Paź 2009, 07:17