REKLAMA
Kao napisał(a):no przecież on ma taki zawód nikt nie jedzie do mechanika sprawnym aucie..... No chłopie.....
No nie wierze w to co czytam... jako użytkownik 2,8 nie słyszałeś o cieknących głowicach gdzie są całe epopeje jak je tanio uszczelnić i na ile starczają te uszczelnienia...w rozrządzie i sposobie jego wymiany też nic ciekawego nie widzisz .... a z tym mechanikiem to dałeś czadu że nikt tam nie pojawia się sprawnym autem... to ja jestem jakiś dziwny bo jeżdżę sprawnymi autami do mechanika chociażby robić serwis
Kao napisał(a):Nie jestem fanbojem marki aczkolwiek miałem a4 2.4 i A6 2.8 i nie miałem opisywanych przez ciebie problemów.
To fajnie że nie miałeś...
Kao napisał(a):śmieszne jest porównywanie auta z japońskim zacięciem i różnicy wagi jakieś 500kg ( nie wiem o jakim civicu mówisz)
Masz racje jest to śmieszne szczególnie pod dystrybutorem paliwa... i gdyby to było a8 a tu co zwykły a4...
Kao napisał(a):wsadź sobie 1500 kg do vq i zostaw jej 200KM to też oslabnie. Ja kończę ta dyskusje z Tobą bo nie jestem tak fachowym poziomie jak Ty. Jestem tylko realistą i amatorem który coś tam wie.
Tu akurat się zgodzę chociaż nie do końca bo gdybyś był realistą amatorem to przede wszystkim starałbyś się porównywać konkretne moto rozwiązania... i tak np: mówisz dobrze o V6 z ałdi a ile wypróbowałeś silników V6 konkurencyjnych marek???
Tak Cię naprowadzę : VQ były montowane w autach dosyć ciężkich np: maxima. No i miałem możliwość spróbowania jednocześnie jazdy a4 2,4/2,8 V6 i konkurencyjnych V6ek chociażby w maximach.
Kao musisz więcej porównywać ja cały czas to robię i daje to więcej do myślenie niż wszystkie tabelki z internetu razem wzięte