REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/leasing-kola-zebate-t40382.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):no przecież on ma taki zawód nikt nie jedzie do mechanika sprawnym aucie..... No chłopie.....
Kao napisał(a):Nie jestem fanbojem marki aczkolwiek miałem a4 2.4 i A6 2.8 i nie miałem opisywanych przez ciebie problemów.
Kao napisał(a):śmieszne jest porównywanie auta z japońskim zacięciem i różnicy wagi jakieś 500kg ( nie wiem o jakim civicu mówisz)
Kao napisał(a):wsadź sobie 1500 kg do vq i zostaw jej 200KM to też oslabnie. Ja kończę ta dyskusje z Tobą bo nie jestem tak fachowym poziomie jak Ty. Jestem tylko realistą i amatorem który coś tam wie.
MegaKACPER32 napisał(a):Zostanę przy VAG, zostałem przekonany (połowa mojej rodziny ma VAG)
szybki napisał(a):Opcja 1,8t w populusach dla Kowalskiego jest jedyna opcją którą akceptuje.
galakty napisał(a):1.8T to jedyny rozwojowy silnik VAGa, który już teraz staje się kultowy. Takich silników już się nie robi...
szybki napisał(a):To też nie jest tak jak piszesz... bo 1,8t nic nie ma wspólnego z kultem a tym bardziej silnika.
Invi napisał(a):laguna 2.0T, może vectra c, saab'y, volvo s/v40 T4,
galakty napisał(a):Ale oczywiście, że do takiego 2JZ to nie ma co porównywać.