Jakie auto wybrać?

09 Paź 2018, 09:42

Cześć,
aktualnie posiadam Renualt Clio II z 2001 r. Coraz bardziej się sypie (układ wydechowy całkowicie do wymiany najlepiej) więc postanowiłem rozejrzeć się za nowym samochodem.
Pytanie w takim razie do bardziej doświadczonych (nie mam smykałki do aut) co polecicie?
Na czym mi zależy od nowego auta?
Gabarytowo podobne do Clio, nie mam rodziny itp. więc miejskie auto jak najbardziej mi pasuje. Silnik benzyna, mało awaryjny najlepiej. Miesięcznie robię do 1000 km, niedużo, głównie korzystam z auta do dojazdów do pracy i poruszaniem się między dwoma lokalizacjami firmy. Zależy mi też żeby była klimatyzacja. Budżet do 10 000 zł.
Nie mam dużych wymagań, najważniejsze że to co napisałem powyżej, bardziej zależy mi na wskazaniu kierunku gdzie szukać, jakim modelom się przyjrzeć bo jestem dość zielony w temacie i pomoc się przyda :)
Dzięki z góry.
HowardRoark
Nowicjusz

09 Paź 2018, 09:43

HowardRoark napisał(a):Coraz bardziej się sypie (układ wydechowy całkowicie do wymiany najlepiej)

I to jest powód do sprzedaży? :shock:

Budżet...
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

09 Paź 2018, 09:45

Nie tylko to, jest kilka mankamentów i nie chcę już ładować kasy w ten samochód tylko rozejrzeć się za czymś nowszym :)

Zedytowałem post, budżet do 10000 zł :)
HowardRoark
Nowicjusz

09 Paź 2018, 09:47

Masz jedno z lepszych aut klasy B w budżecie do 5 tys. Prawda jest taka że jak kupisz coś innego to może być więcej do zrobienia niż sam układ wydechowy w Twoim aucie.
mateusz9986
Zaawansowany

Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna

09 Paź 2018, 09:54