Witam z racji iż jestem świeżo upieczonym kierowcą poszukuję ekonomicznego auta w przedziale cenowym 5-8 tys. Cechy na jakich głównie mi zależy to mała awaryjność, łatwo dostępne części wraz z przystępną ceną i niskie spalanie miasto/trasa. Auto ma służyć głownie do jazdy po miescie i raz na jakis czas dłuższa trasa jakies 15k rocznie.Jeżeli chodzi o pojemność to jakies 1.6-1.8 100 kucy+ mile widziane a wyposażenie to przynajmniej klima elektryczne szyby i centralny.Auta szukam na terenie pomorza i okolic z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio edytowany przez daro1395, 11 Sty 2015, 14:23, edytowano w sumie 1 raz
Systemy zautomatyzowanej jazdy - bezpieczeństwo na drogach Kiedy myślimy o samochodach przyszłości, w pierwszej kolejności przychodzą nam na myśl koncepty o śmiałych liniach czy napędzie wodorowym. Tak naprawdę jednak najbliższą, ważną zmianą w motoryzacji będzie masowe pojawienie ...
Szerokie i potężne: stylistyka zewnętrzna - Audi RS 6 Avant Styl całego nadwozia przyciąga spojrzenia nawet wtedy, gdy Audi RS 6 Avant się nie porusza. Stylistyka auta w porównaniu z bazową wersją A6 Avant jest wyraźnie inna. Wszystkie elementy zewnętrzne - z wyjątkiem przednich ...
daro1395 napisał(a):a co powiecie o fokusie z 99 roku 1.8 benzyna ???
Za 8 tyś znajdziesz już przed liftem. Silnik w miarę ok ale 1.4/1.6 są trwalsze. Ale one są mało dynamiczne i 1.8 jest w miarę ok. Jak blacha dobra to czemu nie. Tylko pamiętaj że bez LPG !
Focus 1- ciekawa propozycja od warunkiem,ze od razu zabezpieczysz auto przed rdzą,bo ruda wyjątkowo lubiła mk1. Moja propozycja na coś ekonomicznego i taniego w utrzymaniu do miasta to Fiat Punto 1.2 80km.