Jakie japońce do 10tys., a może coś innego w tej cenie?

05 Kwi 2010, 17:23

Jestem młodym kierowcą i poszukuję pierwszego auta:
1)do 10 tys. zł
2)najlepiej diesel
Liczą się dla mnie ekonomia, trwałość i w mniejszym stopniu wygląd. Najlepiej nie starszy niż z 1998r.

Moimi typami są japońce:
-Civic VI (benzyniak 1.4, 2/3 dzwiowy)
-Corolla VIII (hatchback ale krótki)
-Almera I (ewentualnie nowszy model do 12 tys.)
-Mazda 323 V/VI (hatchback, ten drugi to do 12 tys., problem co prawda z dostępnością tego modelu w Polsce)

-i coś co poradzicie mi ;)

Proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie i dziękuje z góry za opinie.
ksamilosb
Nowicjusz

Miejscowość: Płock

05 Kwi 2010, 17:26

Almera oczywiscie ta nowsza, mało tego jest ale super auta.
Goodway
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: GOP

05 Kwi 2010, 17:47

Prawda jest taka, że z każdego z tych aut będziesz zadowolony. Bierz to co znajdziesz najbardziej zadbane.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

05 Kwi 2010, 17:59

Volvo będzie w tej cenie najtrudniej znaleźć, a jak już to będzie ono najstarsze z całej trójki. Ale tak jak mówi KaczorLSM - z każdego z tych będziesz zadowolony.
Volvo
Początkujący

Miejscowość: Piekło

05 Kwi 2010, 21:03

Volvo napisał(a):Volvo będzie w tej cenie najtrudniej znaleźć, a jak już to będzie ono najstarsze z całej trójki.
:?: Ktoś coś pisał o jakimś Volvo?
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

07 Kwi 2010, 18:30

Hm... A jak wypada Opel Astra II z 2000r. Warto zwrócić na niego uwagę? Co prawda mało oryginalny na polskich drogach, ale.... Co o nim sądzicie?
ksamilosb
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Automatyczny system wzywania pomocy po wypadku
    Toyota, Lexus i Honda biorą udział w pilotażowym programie w Japonii, którego zadaniem jest automatyczne wezwanie pomocy, kiedy dochodzi do wypadku. Nowością w stosunku do tego rodzaju systemów działających w różnych częściach ...
    Toyota Proace City