Jakie japońce do 10tys., a może coś innego w tej cenie?

05 Kwi 2010, 17:23

Jestem młodym kierowcą i poszukuję pierwszego auta:
1)do 10 tys. zł
2)najlepiej diesel
Liczą się dla mnie ekonomia, trwałość i w mniejszym stopniu wygląd. Najlepiej nie starszy niż z 1998r.

Moimi typami są japońce:
-Civic VI (benzyniak 1.4, 2/3 dzwiowy)
-Corolla VIII (hatchback ale krótki)
-Almera I (ewentualnie nowszy model do 12 tys.)
-Mazda 323 V/VI (hatchback, ten drugi to do 12 tys., problem co prawda z dostępnością tego modelu w Polsce)

-i coś co poradzicie mi ;)

Proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie i dziękuje z góry za opinie.
ksamilosb
Nowicjusz

Miejscowość: Płock

05 Kwi 2010, 17:26

Almera oczywiscie ta nowsza, mało tego jest ale super auta.
Goodway
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: GOP

05 Kwi 2010, 17:47

Prawda jest taka, że z każdego z tych aut będziesz zadowolony. Bierz to co znajdziesz najbardziej zadbane.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

05 Kwi 2010, 17:59

Volvo będzie w tej cenie najtrudniej znaleźć, a jak już to będzie ono najstarsze z całej trójki. Ale tak jak mówi KaczorLSM - z każdego z tych będziesz zadowolony.
Volvo
Początkujący

Miejscowość: Piekło

05 Kwi 2010, 21:03

Volvo napisał(a):Volvo będzie w tej cenie najtrudniej znaleźć, a jak już to będzie ono najstarsze z całej trójki.
:?: Ktoś coś pisał o jakimś Volvo?
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

07 Kwi 2010, 18:30

Hm... A jak wypada Opel Astra II z 2000r. Warto zwrócić na niego uwagę? Co prawda mało oryginalny na polskich drogach, ale.... Co o nim sądzicie?
ksamilosb
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ponad 800-konnym autem - drift na szutrze
    W minioną sobotę w Warszawie i okolicach odbyła się już 57. edycja słynnego Rajdu Barbórka. Wśród najnowszych rajdowych konstrukcji oraz klasyków znalazło się auto, jakiego na odcinkach specjalnych jeszcze ...
    Nowy bolid Lexusa na bazie koncepcyjnego Lexusa LF-CC