Jakie merce brała ruda?

14 Sty 2020, 14:18

Jakim mercedesom przyglądać się uważniej jeśli chodzi o samą rdzę i jej ogniska?
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020

14 Sty 2020, 15:00

Najbardziej chyba brała Mercedesy klasy C które były produkowane od 1995 roku do 2005 do tego z tego co pamiętam mocno rdzewiały modele W168 (A klasa), W202 (C klasa) no i W210 (E klasa). U nich rdza pojawiała się już nawet po trzech latach!
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

14 Sty 2020, 17:57

3 lata? :o

A które brała po 5 latach?

Słyszałem coś jeszcze o W204. Gdzie była głównie rdza? Zgaduje, że drzwi albo progi czy może na podwoziu?
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020

16 Sty 2020, 03:37

Kolego pytasz o to SZROCIWO z gwiazdą na masce? Żenujące jest to,że w pewnym okresie blacharze uznali ten SZROT za najgorszy na świecie,rdzewiało wszystko,dopiero od 2009 r jest trochę lepiej,ale rdzewieją dalej.Moja rada trzymaj się od tego BADZIEWIA z daleka,w w 204 przed liftem potrafiły rdzewieć nawet tylne belki,odpadały od budy,brat miał w 203,bezwypadkowe,tragedia,po prostu tragedia,teraz ma w 204 AMG z Californii,tutaj jest już bez zastrzeżeń,ale wiadomo sucho,bez soli,mały przebieg,ale szczerze? Używanego tego badziewia bym nie kupił,po prostu produkowali karmę dla rdzy,jak będzie z najnowszymi szrotami ,czas pokaże,dlaczego szrotami? Ano dlatego,że jeżli rozrządy w w 204 potrafiły się sypac już przy przebiegach ponad 100 tyś km,to o czym my mówimy? Koła rozrządu robili z plasteliny,moja rada,trzymajcie się od tego Badziewia z daleka,są marki na rynku,które trzymają wysoki poziom cały czas,nie jest to Mercedes'.Cieszę się,że ludzie zaczynają zmieniać postrzeganie marek,które z wysokiego poziomu zeszły na samo dno,ogólnie niemieckiego auta bym nie kupił,Japończycy robią w tej chwili najlepsze auta,ale też są modele,które gniły już w fabryce a mercedesy w głowach stylistów.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8615
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

21 Sty 2020, 23:43

Chyba pozostaje zatem kupować nówki, myślałem że chociaż Mercedes nie ma, aż takich problemów.
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020

22 Sty 2020, 11:19

Tak,jeśli Mercedes to tylko nowy z salonu,ostatnie modele z pewnością już poprawili,przynajmniej chociaż przez te 150 tyś km będzie pewność ,iż przy rozrządzie nie trzeba będzie grzebać,poduszki powietrzne np.w Mercedesie W204 były TATA(indyjski koncern),brat był w serwisie ,akcja,wymieniono je,nie wiadomo co wpakowali tam od Chińczyków.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8615
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Porsche 918 Spyder hybrid - 2,6 sek., 887 KM
    Niemcy postanowili zaproponować światu jeden z najmocniejszych układów hybrydowych. W przypadku zaprezentowanego w 2010 roku na Salonie Samochodowym w Genewie i wprowadzonego do sprzedaży w 2013 roku modelu 918 Spyder, ...

25 Sie 2020, 19:10

Okular od 95 pięknie kwitnie- nadkola, tylna klapa, zamek itd
Zbyszko101
Nowicjusz
 
Posty: 12