Jakie OC I AC?

05 Sie 2016, 12:46

Cześć jestem nowa na forum! :D Nie znam się za bardzo na autach i motoryzacji, więc liczę na waszą pomoc :naughty: Mam klasyczne autko- golfa 3, potrzebuję szybko załatwić AC i OC, gdzie najlepiej to zrobić? Przepraszam jeśli taki wpis już był, jeszcze nie do końca umiem się poruszać po tym forum :unsure:
roxixxx
Nowicjusz

Auto: golf 3

05 Sie 2016, 12:51

Witaj na forum :)

W naszym kalkulatorze ubezpieczeń możesz szybko sprawdzić, ile wyniesie Cię OC i AC (a także NNW jeśli chcesz) u różnych ubezpieczycieli. Potem możesz od razu zakupić taką polisę przez Internet lub zamówić rozmowę telefoniczną z agentem ;)
Ubea
Początkujący

Miejscowość: Wrocław
Auto: Opel Astra
Paliwo: Benzyna

05 Sie 2016, 12:51

Cześć i czołem :)

zapraszam Cię w takim razie szybko i sprawnie na naszą jeszcze szybszą porównywarkę, gdzie znajdziesz odpowiednie dla siebie pakiety ubezpieczeń :)
Jeśli będzie potrzebna pomoc, pisz śmiało na priv :)
mfind
Aktywny

Zdjęcia: 4
Auto: Volvo S40

05 Sie 2016, 13:37

Cześć.
Zamiast używać porównywarek - zapraszam ciebie do skorzystania z tej opcji:
[reklama] - to nie jest porównywarka, która daje niedoszacowane informacje, tylko stona która łączy wielu agentów ubezpieczeniowych - i to oni będą się starać aby dobrać dla Ciebie najleszą i / lub najtańszą ofertę.

Zapraszam do kontaktu
Ostatnio edytowany przez MotoAlbercik, 06 Sie 2016, 17:10, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Reklama
gregoryogl
Nowicjusz

Prawo jazdy: 08 06 2005
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: audi a6
Silnik: 2,5
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

08 Sie 2016, 08:35

Osobiście słyszałam od znajomych, że to porównywarki są najlepsze :D Użytkownicy- jakie są wasze opinie??? :?
roxixxx
Nowicjusz

08 Sie 2016, 11:10

Spróbuj w jakiejś porównywarce, ja ubezpieczenie dla mojej bryki znalazłem na rankomacie :ok:
pudek
Nowicjusz

Prawo jazdy: 17 11 2007
Auto: Audi A4
Silnik: 3.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna