REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Moim zdaniem warto szukać tak zeby miesiły się w A i B w przypadku mokrej nawierzchni jak i w przypadku oporów toczenia. Czasem opona mając taki sam bieżnik ale wzmocniony profil potrafi już mieć inną "literkę".mortadeliusz napisał(a):chciałbym żeby ocenę/etykietę przyczepności w deszczu miały "A"
Rokiko napisał(a):Moim zdaniem warto szukać tak zeby miesiły się w A i B w przypadku mokrej nawierzchni jak i w przypadku oporów toczenia. Czasem opona mając taki sam bieżnik ale wzmocniony profil potrafi już mieć inną "literkę".
Rokiko napisał(a):Generalnie nie ma chyba opon A i A.
Tyle że one przekraczają nieznacznie budżet autora bo za sztukę wychodzi w granicach 530zł.yeti65 napisał(a):byłem zadowolony z fabrycznych opon Yokohamy 215/70R16 GEOLANDAR G033
One chyba są nastawione na oszczędność jeżeli chodzi o opory toczenia i pewnie dlatego tak jestyeti65 napisał(a):Dusterowe Conti dobre jedynie na asfalt. Po mokrej łące(na ryby) jeżdżę z duszą na ramieniu
Rokiko napisał(a):One chyba są nastawione na oszczędność jeżeli chodzi o opory toczenia i pewnie dlatego tak jest
mortadeliusz napisał(a):Ale jesli są jakościowo lepsze niz to co wymieniłem to rozważę naciągnięcie budżetu. Nie jest to jakas wielka różnica.
Warto?
yeti65 napisał(a):To nie są A/T-ki, to normalne opony, tyle że z nieco agresywniejszym bieżnikiem