Jakie sportowe auto do 12 tys. ?

31 Sie 2011, 16:29

Tak, a ty projektujesz auta i jesteś wyrocznią. To co według ciebie jest lepsze?
Co do odejścia, faktycznie nie jest szybkie, ja po swapie będę objeżdżał takie 328i. :mrgreen:
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

31 Sie 2011, 22:57

super cieszę się
Samsung002
Nowicjusz
 
Posty: 32

01 Wrz 2011, 13:04

Ja też się cieszę.
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

01 Wrz 2011, 13:18

chodziło mi bardziej o to, że sportowe auto katowane przez 230 tys kilometrów może nie być w idealnym stanie, nawet jeśli te kilometry są rozłożone na wiele lat :)

zależy kto jeździł, czy faktycznie jest taki przebieg, etc
bo zewnętrznie na zdjęciach wygląda super
walkomazda
Początkujący
 
Posty: 107
Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3, Opel Astra G

01 Wrz 2011, 13:34

Bierz Bmkę, jeżeli nie masz problemu z tą marką , 2.5 / 2.8 i wystarczy.
Mecoer121
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 31
Miejscowość: Warszawa
Auto: VW Passat 1.9

01 Wrz 2011, 15:01

chodziło mi bardziej o to, że sportowe auto katowane przez 230 tys kilometrów może nie być w idealnym stanie, nawet jeśli te kilometry są rozłożone na wiele lat :)

Czyli tak jak mówiłem niema co patrzeć na stan licznika, 400 tysieczniak może być lepszy od zkatowanego 150 tysięczniaka, do tego dochodzi jeszcze wszędobylskie kręcenie liczników :wink:
kosior898
Początkujący
 
Posty: 139
Miejscowość: Leżajsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi przedstawia krzesło R18 Ultra Chair
    Na targach Design Miami/, Audi przedstawia krzesło R18 Ultra Chair, zaprojektowane przez Clemensa Weisshaara i Reeda Krama, przedstawicieli nowego pokolenia projektantów. Prototyp skonstruowano we współpracy ...

01 Wrz 2011, 20:25

Osobiście z tego zestawu polecam Hondę Prelude ale tylko silnik h22. Masz ponad 200KM, bez turbo przy poj.2.2, kręcisz go śmiało do ponad 7500 8) , odcinka chyba przy 8400 i objeżdżasz te wszystkie BMW, technologia VTEC robi swoje. Możesz go w przyszłości uturbić i masz rakietę :shock:. Dodam, że posiada tylną oś skrętną a ze spalaniem przy normalnej jeździe zmieścisz się śmiało w 10-12l. Najlepiej trafić na egzemplarz od fana marki.
LukVanDud
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Honda Accord CE7, 1.8i 115KM

01 Wrz 2011, 22:40

no ma racje z Hondą Prelude ale za tyle kasy to chyba nie dostaniesz z tym silnikem.Nie bierz bmw bo to badziew i się chowają swoją sylwetką a wogóle to mają przebiegi po 300 tys i jeszcze na bank cofane. Jeszcze nad eclipsą bym się zastanawiał 1gs lub gs-t albo 2g po lift a przebiegi tych aut nie są takie złe .Jak dobry i zadbany egzemplarz znajdziesz to będziesz miał banana na twarzy :mrgreen: jak ja miał bym kupować to bym wybrał eclipse 1g gst bo mi się bardziej podoba
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] np.
[link do oferty na Allegro wygasł]
takie coś ale jak mówię to zalerzy od góstu
albo takie coś
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Samsung002
Nowicjusz
 
Posty: 32

02 Wrz 2011, 15:32

Jak by się rozejrzał to by dostał zadbaną Pralkę z h22 w tym przedziale cenowym, może niezbyt młodą ale jeśli kierownik dbał o autko to polatasz jeszcze sporo czasu o ile Ty też o auto będziesz dbał. Sporo osób swap'owało Pralki na te silniki, np od rozbitych ATR'ów lub angoli. Miśki tak jak wyżej też dobry materiał na wozidło. Zależy w jakim stanie trafisz auto i jakie masz gusta. Tak jak kolega wyżej bejcy raczej nie bierz, szału nie robią... :lol: Pozdr
LukVanDud
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Honda Accord CE7, 1.8i 115KM

02 Wrz 2011, 16:24

ja bym wziął tą eclipse 1g GST albo Hondę Prelude wyżej wymienioną
Samsung002
Nowicjusz
 
Posty: 32

02 Wrz 2011, 17:02

http://www.zeperfs.com/duel570-1895.htm
Tyle w kwesti osiągów...
Po drugie kolega chce auto RWD, ciągnące ryjem FWD nie każdemu przypadnie do gustu,
Po trzecie porównajcie sobie wykończenie wnętrza beemki z hondą czy miśkiem, nie ma o czym rozmawiać,
Po czwarte na kilkunastoletnie auta z doładowaniem trzeba bardzo uważać, wiem bo sam mam
kosior898
Początkujący
 
Posty: 139
Miejscowość: Leżajsk

02 Wrz 2011, 18:21

Podane przez Ciebie porównanie dotyczy silnika H22A5 a ja sugeruję Pralkę z silnikiem H22A7 2.2 212KM od ATR'a a taką nie ciężko dostać.. I tak w tym porównaniu bmw wypada słabo zważywszy na to ze ma prawie 600ccm więcej, ciekaw jestem jakby to wyglądało gdyby stanął z h22a7 :lol: Tak to już kolegi decyzja czy chce nadsterowne RWD czy podsterowne FWD, przy czym Prelude posiada także technologię 4WS dzięki czemu zachowuje się na drodze niczym pijawka. Co do wykończenia to auta japońskie wcale nie odbiegają od tych z zachodniej granicy no i wyposażenie jest full... Nie wiem kosior898 jakie masz auto ale Hondy nie mają doładowania 8) . Poza tym te silniki są stworzone do kręcenia i jazdy do odcinki, jeśli ktoś regularnie zmienia olej i pilnuje jego stanu to przetrwają wieki.
LukVanDud
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Honda Accord CE7, 1.8i 115KM

02 Wrz 2011, 21:06

z tym stu procentach się zgodze z tobą LukVanDud te silniki są stworzone do tego a po zatym jak kosior się dba o turbo to długo przetrwa a bmw nie ma takiego wytrzymałego silnika jak Honda Prelude czy Mitsubishi Eclipse a po zatym jaki ty maż samochód że w twoim określeniu na turbo trzeba uważać
Samsung002
Nowicjusz
 
Posty: 32

03 Wrz 2011, 13:26

Podane przez Ciebie porównanie dotyczy silnika H22A5 a ja sugeruję Pralkę z silnikiem H22A7 2.2 212KM od ATR'a a taką nie ciężko dostać.. I tak w tym porównaniu bmw wypada słabo zważywszy na to ze ma prawie 600ccm więcej, ciekaw jestem jakby to wyglądało gdyby stanął z h22a7 :lol:

a ten silnik od ATRa występował w serii w prelude czy tylko jako swap? Jeżeli jako swap to można go tak samo porównać do np. bmw e36 z silnikiem m54b30 od e46 330i wtedy nie będzie tak różowo :mrgreen: A trzeba pamiętać że jest jeszcze M3 3.0 286km i 3.2 326km, ale to inne koszta zakupu i utrzymania
Bmw 328i ma 600ccm więcej niż prelude 2.2, ale za to o wiele lepiej idzię od dołu, nie trzeba jej tak kręcić na obroty, ale to kwestia gustu, co kto lubi
Tak to już kolegi decyzja czy chce nadsterowne RWD czy podsterowne FWD, przy czym Prelude posiada także technologię 4WS dzięki czemu zachowuje się na drodze niczym pijawka.
Tu się zgodzę myśle że prelude objedzie w zakrętach beemkę, ale to nie zmenia faktu że to podsterowne FWD
Co do wykończenia to auta japońskie wcale nie odbiegają od tych z zachodniej granicy no i wyposażenie jest full...

Nie wiem jak was, ale mnie razi słabe wykończenie wnętrza aut japońskich z tych lat, ani nie jest ładne, ani wykonane z dobrych materiałów, dobrze że chociaż solidnie poskręcane, nie trzeszczy za bardzo
Nie wiem kosior898 jakie masz auto ale Hondy nie mają doładowania 8)

wiem o tym, dopiero bodajże następca obecnego civica type r ma mieć turbo, a tak zawsze honda uzyskiwała i uzyskuje moc z obrotów, w tym kontekscie chodziło mi eclipse z turbo
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ja puki co jeżdzę volvo v40 t4 1.9 turbo benzyna 200km, więc trochę mogę powiedzieć o doładowanych benzynach
się dba o turbo to długo przetrwa
Ty mozesz sobie dbać ale kupując używany niewiesz kto nim wcześniej jeżdził i czy dbał, a to może wiązać się z kosztownymi remontami
kosior898
Początkujący
 
Posty: 139
Miejscowość: Leżajsk

03 Wrz 2011, 14:01

No tak w serii nie było tego silnika ale spokojnie po swap'ie dostanie w podobnej cenie. H22 seria wcale aż tak zła od dołu nie jest ale to prawda bmk'i pod tym względem dają radę. Ale myślę, że wyczynowe auta powinno się wysoko kręcić. Nic nie daje tyle frajdy jak Ci wskazówka chodzi miedzy 6 a 8 tyś (VTEC włącza się ok 4,5tyś) 8) Może wnętrza nie są za ciekawe ale bardzo solidnie zrobione, z japońską precyzją :wink: No tak honda nie posiada silników benzynowych z turbo, ponieważ wszystko nadrabia technologią VTEC i jej nowszymi generacjami. Co nie zmienia faktu, że można je uturbić ale to już są ogromne koszta. Tak czy inaczej autor postu sam musi zdecydować co jest dla niego lepsze. Każde z tych aut ma swoje mocne a także i słabsze strony. Osobiście nie widzę konieczności pchania się w turbo skoro wolnossące jednostki o podobnej poj. dają identyczne czy nawet lepsze osiągi niższym kosztem.
LukVanDud
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: Honda Accord CE7, 1.8i 115KM