10 Lut 2011, 16:53
no skoro to byla asstra II to jeszcze da sie zrozumiec... chociaz koles nie umie ruszac skoro kola mieliły... ja bym ta astra ogarnal diesla pewnie.
to prawda ze te diesle maja opinie silnikow nie do zajezdzenia,ale co te pojecie oznacza?
ze auto bedzie sie kulac bez turbo po jakims tam przebiegu ?
jesli sie juz tak uparles na turbo diesla to jedz na hamownie i sprawdz ile to jeszcze ma kucy...
jesli tdi 110ps na hamowni wypluje te 105+ (sprawdz ile powinien miec NM ten silnik bo nie pamietam) to znaczy ze warty jest zainteresowania a jesli mniej to odpusc sobie...
warto wydac te 100-200zl na hamownie bo przynajmniej wiesz ze te turbo w tym silniku jeszcze cos dmucha a nie tylko gwiżdze i syczy...
i nie nastawiaj sie ze ten silnik bedzie spalac 5 litrow...bo 110ps minimum spali 6 l w trasie.
tdi 90 ps w golfie mozna zejsc do 5-5,5.
ogolnie jezdzilem tymi samochodami i moim zdaniem to nie jedzie....
TDi daje dopiero frajde z jazdy dysponujac 130ps+ w takim golfie 4 lub audi a3
wiec jak kupisz to zawirusuj go ;] tylko wtedy nie wiadomo czy sprzegło sie nie posypie i dwumas bo przebieg swoje robi.
Fiat Bravo 1,9 JTD 2000r
Opel Astra F Gsi 2,0 16v 1994r
Opel Astra F 1,6 16V 1995r