Jakie wysokie auto 4x4

09 Lut 2010, 00:03

Witam jestem tutaj nowym użytkownikiem i raczej dość dużym noobem w tych sprawach ;) Szykuje się do kupna nowego auta do 100 tyś (+/- 20 tyś).
Niestety nie znam się bardzo na autach (które lepsze i dlaczego itd).

Może ktoś mi doradzić jakieś auto ? Chciałbym coś wyższego z napędem na 4 koła. Bardzo często jeżdżę w trasy (Z Bydgoszczy do Warszawy, Gdańska) i muszę mieć sporo miejsca w samochodzie. Duży bagażnik to podstawa ponieważ często mam dużo towaru. Pick-upy jako takie odpadają. Myślałem nad jakimś większym suvem bądź jakimś terenowym (?) samochodem.

Na oku miałem Nissan qashqai+2 ponieważ ma sporo miejsca, 4x4 napęd i mimo wszystko to miastowy samochód ale może ktoś mi poleci inny samochód.

Z góry dzięki za propozycje
Itergo
Nowicjusz

Miejscowość: Bydgoszcz

09 Lut 2010, 01:51

a po co ci 4x4?? :roll: spala więcej, komfortu nie daje, pewność na drodze iluzoryczna...
do takiego użytkowania to prędzej duży VAN bądź coś a`la merc Vito,
BTW kaszkaj to kupa nissana z małą ilością miejsca i z wybuchowym dieslem :wink: zamiast kaszkaja to lepiej zainwestować w używane BMW X5 l;ub VW Tuareg`a
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Lut 2010, 10:23

Ogólnie dużo słyszałem o zaletach 4x4 :) Czy spala więcej ? Tego nie wiem choć porównywałem spalanie Kaszkaja i mojej primery.
Moja Primerka w benzynie w trasie spala ~8 l/100km. Czasami jak się poszaleje to zbliży się lekko do 9l/100km. A podczas jazdy próbnej Kaszkajem 2.0 w dieslu zauważyłem, że spalał 7-8l/100km. To wielkiej różnicy według mnie nie ma :)

Co do Vanów to myślałem o nich ale aż tyle towarów to nie będę wozić i tego jestem pewny w 100%. Dlatego raczej idą na ostatnie miejsce na mojej liście.

BMW X5 fajne autko i kiedyś o nim myślałem choć bardziej patrzałem na X6. Po zobaczeniu ceny stwierdziłem, że trochę za młody jestem xD